AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Har noen her erfaringer med tatovering av bryn i Oslo? Hvem vil dere anbefale? Anonymous poster hash: 28afe...955
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Hadde satt veldig stor pris på om de som selv har erfaringer kunne kommet med noen anbefalinger, da dette er en veldig stor avgjørelse for meg Anonymous poster hash: 28afe...955
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Hadde satt veldig stor pris på om de som selv har erfaringer kunne kommet med noen anbefalinger, da dette er en veldig stor avgjørelse for meg Tror det er veldig veldig stor motstand mot å tatovere øyenbryn her inne og blandt folk flest. Da det generelt ikke er veldig pent. Hvis du dog velger å gjøre det så anbefaler jeg deg på det sterkeste om å gå til en flink øyenbryns desinger og få dem til å hjelpe deg. Regner med de kan tegne øyenbryn som ser litt naturlige ut. Å bare gå rett til en som skal tatovere og la dem eller deg selv gjøre, det fraråder jeg deg sterkt i fra. Håper dette kan hjelpe litt Anonymous poster hash: ddc08...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 http://sols.blogg.no Anonymous poster hash: e7eea...eb0
Ruby_Tuesday Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg har vurdert dette selv til tider, siden jeg har svært lite øyebrynshår. Øyebrynene mine har null form, så jeg må tegne på hver eneste dag. Grunnen til at jeg ikke har gjort det enda, er at jeg er livredd for at det skal se helt for jævlig unaturlig ut Så jeg er også interessert i om det er noen der ute som har hatt en bra opplevelse med dette.
skyflakes Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 http://sols.blogg.no Anonymous poster hash: e7eea...eb0 Jeg har hørt mye postivt om henne! Og jeg har sett øyenbrynene hun tattoverer, ser ikke ut som noe skrekkscenario fra tidlig 2000-tallet. Jeg vurderer det selv faktisk Noen som har vært hos Sol her? Evt lærlingene hennes?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg har også veldig lite øyenbryn selv om håret mitt er nesten svart.. Så jeg er i samme båt som deg. Når venninner har tatt brow tattoo så syns jeg alltid det ser påtegnet og uekte ut..Anonymous poster hash: 0a8e9...140
moka Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Jeg har har tatovert øyenbryn og jeg er superfornøyd :D Jeg valgte teknikken hårstråpåtegning for et mer naturlig resultat. Mange sier jeg har kjempefine øyenbryn og blir faktisk veldig overrasket når de får høre at de er tatovert jeg fikk utført det hos ei i Drammen, nærmere bestemt Mjøndalen. Ho bruker også farge (Biotek sine) som ikke skal bli rød når de fader ut igjen. Jeg har hatt det i 2.5 år nå. men som de andre sier, velg en som kan sitt fag. Ho jeg gikk til har drevet i mange år og er ofte på kurs og får ny info Pluss at ho er kjempetrivelig i tillegg
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Jeg har har tatovert øyenbryn og jeg er superfornøyd :D Jeg valgte teknikken hårstråpåtegning for et mer naturlig resultat. Mange sier jeg har kjempefine øyenbryn og blir faktisk veldig overrasket når de får høre at de er tatovert jeg fikk utført det hos ei i Drammen, nærmere bestemt Mjøndalen. Ho bruker også farge (Biotek sine) som ikke skal bli rød når de fader ut igjen. Jeg har hatt det i 2.5 år nå. men som de andre sier, velg en som kan sitt fag. Ho jeg gikk til har drevet i mange år og er ofte på kurs og får ny info Pluss at ho er kjempetrivelig i tillegg Du vil vel ikke poste et bilde av brynene dine da? Jeg bor i nærheten og dette kunne vært noe for meg. Anonymous poster hash: e2229...b98 1
Salamandria Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg har har tatovert øyenbryn og jeg er superfornøyd :D Jeg valgte teknikken hårstråpåtegning for et mer naturlig resultat. Mange sier jeg har kjempefine øyenbryn og blir faktisk veldig overrasket når de får høre at de er tatovert jeg fikk utført det hos ei i Drammen, nærmere bestemt Mjøndalen. Ho bruker også farge (Biotek sine) som ikke skal bli rød når de fader ut igjen. Jeg har hatt det i 2.5 år nå. men som de andre sier, velg en som kan sitt fag. Ho jeg gikk til har drevet i mange år og er ofte på kurs og får ny info Pluss at ho er kjempetrivelig i tillegg Har du noe navn på henne? Jeg ble også interessert!
moka Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hun driver Make-up Design. Sjekk ut siden hennes på Facebook under samme navn Mine bryn ligger i et innlegg der. Fra 30.juni. Nummer 4 i den serien med bilder Gå inn på mer informasjon så har ho skrevet litt der om seg selv og link til hennes hjemmeside.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 TS her. Tusen takk for svar Dere som selv har erfaring med dette, hvordan må man behandle fjeset i ettertid? Kan man brunke sminke? Flasser det veldig? Og hvor lang tid tar det før det gror? Anonymous poster hash: 28afe...955
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Jeg har tatovert bryn og eyeliner hos sol. Bryna tok jeg for mange år siden hos en annen klinikk. Viste seg at de var veldig skjeve, jeg hadde ikke merket det selv, men det ble synlig da en av damene hos sol målte dem opp. De ble tatovert på nytt, og ble veldig fine. Bare to uker siden jeg gjorde det. Eyelineren frisket jeg opp for to mnd siden. Veldig fornøyd med begge deler! Anbefales! Mine skorper datt av etter ca 5-6 dager. Lite skorper på eyelineren, men mye på bryna. Brukte ikke sminke, hudrens o.l. mens det grodde. Men nå som skorpen har falt av gjør jeg det jeg pleier. Men viktig å bruke solkrem når man er i sola. Ellers kan fargen blekne.Anonymous poster hash: ea2e3...664
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Jeg har tatovert bryn og eyeliner hos sol. Bryna tok jeg for mange år siden hos en annen klinikk. Viste seg at de var veldig skjeve, jeg hadde ikke merket det selv, men det ble synlig da en av damene hos sol målte dem opp. De ble tatovert på nytt, og ble veldig fine. Bare to uker siden jeg gjorde det. Eyelineren frisket jeg opp for to mnd siden. Veldig fornøyd med begge deler! Anbefales! Mine skorper datt av etter ca 5-6 dager. Lite skorper på eyelineren, men mye på bryna. Brukte ikke sminke, hudrens o.l. mens det grodde. Men nå som skorpen har falt av gjør jeg det jeg pleier. Men viktig å bruke solkrem når man er i sola. Ellers kan fargen blekne.Anonymous poster hash: ea2e3...664 Tusen takk for svar Så brynene er på en måte ferdig grodd når skorpene faller av - altså etter 5-6 dager? Men kan man bruke sminke og ellers vaske og rense resten av ansiktet om man er forsiktig og holder seg unna brynene? Anonymous poster hash: 28afe...955
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Og må man ikke også smøre brynene regelmessig etter tatovering? Anonymous poster hash: 28afe...955
Tidus Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Ex-en min tatoverte øyenbrynene sine et sted i Oslo. Husker dessverre ikke hvor det var, men vet det var ei dame som nesten utelukkende holdt på med dette. Resultatet ble sinnssykt bra. De tatoverer bare inn mellom der hvor hun hadde litt lite hårvekst. La på en måte et underlag under eksisterende øyenbryn. Så absolutt ikke fake ut. Om hun ikke forteller det til deg, ville du aldri i livet klart å se at det var hverken sminke eller tatovering. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #17 Skrevet 5. november 2013 Ja, du kan sminke resten av ansiktet. De sminket meg etter at jeg var ferdig. Men holdt seg unna bryna. Nå er det to uker siden jeg tok dem, og det var flass fra dag 3 til dag 7, tenker jeg. Følte meg litt stygg akkurat da. Men verdt det! Man skal ikke smøre, hvis ikke man er sår. Ble litt sår etter eyelineren. En elev utførte på meg, og det ble sårt. Anonymous poster hash: ea2e3...664 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #18 Skrevet 5. november 2013 Akkurat, jeg forstår Men man kan vel ha på seg sminke når man drar for å få brynene tatovert, for de fjerner vel bare sminken på selve brynene og litt i området rundt før de tatoverer, eller? Anonymous poster hash: 28afe...955
twang Skrevet 5. november 2013 #19 Skrevet 5. november 2013 Fra en gutt sitt perspektiv, så er tattoverte øynebryn noe helt idiotisk. 3
Pauline Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Jeg har tatoverte bryn (eyeliner og) Har tatt det hos hudpleier som har blitt kurset av Sol. Mine er i 3d-teknikk eller hva det heter. Det betyr at det er tatovert ett og ett hår, og som en over her var inne på, det ser helt naturlig ut. Jeg har og sett stygge bryn, både naturlige og tatoverte, på samme måte som man en vanlig dag på stranden ser mange fæle tatoveringer. Men riktig utført av en som kan sine saker, blir resultatet veldig bra, og best av alt, det ser ikke fake ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå