AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Ingen som fulgte min gamle tråd lengre så er frekk nok til å lage en ny for å benytte meg av alle disse flinke damene som har peiling på sminke:) Så jeg er klar for å investere i en foundation men det er jo så mye å velge i! Det beste er vel å velge ut i fra hudtype; Jeg er ikke plaget med urenheter, kviser og denslags, jeg har derimot litt fet hud i panne og på nese. Jeg er fuktfattig i kinn men den nye kremen min tar seg fint av det. Må også nevne jeg har begynt å få fine linjer i pannen... Min gamle foundation gjør dem ti ganger mer synlig(Match roll on), vet ikke om riktig foundation kan hjelpe på det? Anonymous poster hash: e1a76...cad
heiduderborte Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 BB creme! fra apoteket og pudder fra Bareminerals
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 BB creme! fra apoteket og pudder fra Bareminerals Hva er forskjellen på BB cream og foundation? Og hva er hensikten med pudder? Burde nevne her at dere kan late som dere snakker med en mann for jeg er helt på jordet! Anonymous poster hash: e1a76...cad
Gjest Carousel Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Ingen som fulgte min gamle tråd lengre så er frekk nok til å lage en ny for å benytte meg av alle disse flinke damene som har peiling på sminke:) Så jeg er klar for å investere i en foundation men det er jo så mye å velge i! Det beste er vel å velge ut i fra hudtype; Jeg er ikke plaget med urenheter, kviser og denslags, jeg har derimot litt fet hud i panne og på nese. Jeg er fuktfattig i kinn men den nye kremen min tar seg fint av det. Må også nevne jeg har begynt å få fine linjer i pannen... Min gamle foundation gjør dem ti ganger mer synlig(Match roll on), vet ikke om riktig foundation kan hjelpe på det? Anonymous poster hash: e1a76...cad Lancome Teint Idole Ultra 24 H Medium dekk, kan sparkles på uten at det blir stygt. Jeg har kombinert hud med fet panne, nese og kinnene innerst ved nesten. Får veldig lett kviser, og er fuktfattig. Denne er super. Noen opplever den som uttørkende, men jeg har en ganske bankers hudpleierutine, så merker ikke noe til det. Får heller ingen utbrudd.Det eneste negative er at den oksiderer litt, be gjerne om en liten prøve før du eventuelt kjøper, så får du sett hvordan fargen blir etter et par timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå