Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en dødsdeili kar ute på byen i helga..
våknet morgenen etter med frokost på senga..
(Nå har jeg så og si ALDRI ONS, sist gang jeg var ute på byen så var det over 1 år siden xD )

Ett par timer etterpå ringte han en kompis som kunne kjøre meg hjem (da han bor ett stykke unna,han har bil selv også, men ble en litt fuktig kveld altså!)
Så ble jeg kjørt så og si til døra. Han går ut av bilen, rundt og åpner døra for meg, jeg sitter der og egentlig er helt "ok...hva skjedde nåa?" han gir meg en klem og ett kyss og sier "hadebra, ses snart :))"

Så får jeg meldig fra han senere på ettermiddagen at han hadde kost seg masse med meg og han ønsker å se meg igjen og lurte på om jeg ville bli med ut og spise på onsdag..

Og jeg er jo....fyyy faen han er dødsdeili, men jeg veit ikke..hvordan kan noen like noen etter bare 1 dag x)
Derfor skriver jeg her og håper på å få noe fra dere xP

oo btw...han er Thai...:)))(snakker nesten flytende norsk haha)

Anonymous poster hash: b3642...fac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe glemte å skrive ved:
at han skrev at han skulle legge seg og sånn, skrev en søt nattamelding og bare la ved at han hadde drømt om meg den natta vi...eh...møttes da, altså da jeg lå ved siden av han xP
Og at han håpte han ville drømme om meg igjen, og håpte at jeg ville bli med ut å spise på onsdag itillegg...hæææjeg vet ikke..jeg har aaaldri blitt spurt ut sånn...sånn ever....Det skjer ikke med meg..jeg har null peiling på gutter xD
Kanskje derfor jeg aldri har hatt ett ordentli forhold heller haha xD

Skrevet

Du får jo bare se hvordan det går? ;)

Anonymous poster hash: 32e54...648
Skrevet

jeg er 25 år, føler meg som 14 igjen...*knis/rødmer*
Dette går ikke bra x)
jeg er enda helt "Hva skjedde nå?" modus o.o
Slike gutter som han prater aldri med meg,ikke engang se på meg haha...

jeg skjønner det bare ikke haha

Skrevet

Syns du skal ta sjansen på å møte han igjen.Gå ut å spis middag, kos deg masse.
Se hva som skjer. Nyt oppmerksomheten du får. Kjenn på følelsene å være ny forelsket.
Men vær litt tilbake holden i tilfelle du ikke er helt sikker.

Skrevet

Ah... Er det ikke flott å være nyforelsket? Jeg kjenner kjærligheten blomstre i denne tråden asså.

Selvfølgelig skal du gå ut igjen. Ikke ha dårlig selvtillit og vær deg selv. Så romantisk at han drømmer om deg på senkvelden. :rodmer:

Skrevet

Kjør på! Selvfølgelig kan man like noen etter 1 dag! :) Du synes han er dødsdeilig, og han virker hvertfall veeeeldig interessert i deg, så hvorfor ikke? Han kan jo være the one ;) Og hvis det ikke funker, så finner du fort ut av det :)

Skrevet

Bare møt han igjen :-) vær deg selv. Ingen tvil om at han liker deg. Spent på fortsettelsen. Fortell åssen det går da! :)

Skrevet

Kos deg!! Bare hopp i det og se hva som skjer :) det er jo bare koselig!

Skrevet

Hei. Hvordan gikk det? Kan du fortelle litt? :)

Anonymous poster hash: 6075c...d92
Skrevet

Hvordan går det? Har dere avtalt noe mer?

Anonymous poster hash: 6075c...d92
Skrevet

Jeg traff en dødsdeili kar ute på byen i helga..

våknet morgenen etter med frokost på senga..

(Nå har jeg så og si ALDRI ONS, sist gang jeg var ute på byen så var det over 1 år siden xD )

Ett par timer etterpå ringte han en kompis som kunne kjøre meg hjem (da han bor ett stykke unna,han har bil selv også, men ble en litt fuktig kveld altså!)

Så ble jeg kjørt så og si til døra. Han går ut av bilen, rundt og åpner døra for meg, jeg sitter der og egentlig er helt "ok...hva skjedde nåa?" han gir meg en klem og ett kyss og sier "hadebra, ses snart :))"

Så får jeg meldig fra han senere på ettermiddagen at han hadde kost seg masse med meg og han ønsker å se meg igjen og lurte på om jeg ville bli med ut og spise på onsdag..

Og jeg er jo....fyyy faen han er dødsdeili, men jeg veit ikke..hvordan kan noen like noen etter bare 1 dag x)

Derfor skriver jeg her og håper på å få noe fra dere xP

oo btw...han er Thai... :)))(snakker nesten flytende norsk haha)

Så herlig opplevelse, slutt å analyser alt mulig, han liker deg, nyt tilværelsen, spis middag med han og kos deg.

Anonymous poster hash: 87b9e...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...