AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg har datet med en mann i ca to måneder. Han avlyste siste date (med god grunn, men har ikke tatt initiativ til ny) og de siste gangene vi snakket er det jeg som har tatt kontakt. Dette har ført til at ingen av oss tar kontakt lenger, og det er en stund siden vi har snakke sammen. Jeg vil gå videre, men vil "konfrontere" han med hvorfor interessen forsvant fra hans side. Hvordan går jeg frem? Anonymous poster hash: 7f330...c1b
Barcelone Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Hvorfor i alle dager skal du "konfrontere" han? Hva ønsker du å oppnå med det? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Hvorfor i alle dager skal du "konfrontere" han? Hva ønsker du å oppnå med det? Kanskje konfrontere ikke er helt heldig valg av ord. Men jeg vil avslutte det på en ordentlig måte. Vi bor på en liten plass og jeg kommer til å møte på han ofte rundt her, så ønsker ikke at noe skal være uoppgjort mellom oss. Og for å få en ordentlig avslutning før jeg evt går videre med noen andre. Anonymous poster hash: 7f330...c1b
Hettegenser Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Kan du ikke bare invitere han på en ny date eventuelt? Se om han avlyser eller ikke. Hvis han avlyser på nytt uten å komme med ett nytt forslag ville jeg nok mest sannsynlig glemt han. Nå er du jo forsåvidt i en situasjon hvor du ikke har noe å tape:) Lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Kan du ikke bare invitere han på en ny date eventuelt? Se om han avlyser eller ikke. Hvis han avlyser på nytt uten å komme med ett nytt forslag ville jeg nok mest sannsynlig glemt han. Nå er du jo forsåvidt i en situasjon hvor du ikke har noe å tape:) Lykke til:) Det er ikke aktuelt å ta initiativ til noe mer mellom oss, men vil bare snakke ut og bli ferdig med det. Men klarer ikke helt finne ut hvordan jeg skal ordlegge meg. Anonymous poster hash: 7f330...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå