Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredagen så gråt jeg skikkelig foran kjæresten, og jeg har aldri grått foran han før. Vi har vært sammen siden sommeren.

Jeg sitter nå med en skikkelig rar følelse som jeg ikke helt kan beskrive. Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg åpnet meg jo skikkelig opp for han på en måte, og han lå og klemte meg skikkelig (tror han hadde gråten i halsen selv, for det hørtes sånn ut).

Men skal jeg egentlig ikke føle at det var fint? For jeg føler bare at det er litt rart. Jeg har ikke grått foran noen på mange år. Kan det være grunnen kanskje?

Anonymous poster hash: cb6bc...b41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten intern konflikt av følelser etter en slik hendelse er helt normalt. Du har åpnet deg og gitt et annet menneske en nøkkel til ditt indre. Det kan være skummelt å dele seg selv med andre.

Husk at mennesker er flokkdyr som både bevist og ubevist søker validering, trygghet, støtte og trøst fra andre. Dette kræsjer ofte med et moderne samfunn.

• Liker 1
Skrevet

Det er bra at du åpner deg opp for han! :) Tror han setter pris på det..

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. En slags følelse av skam for å ha åpnet seg for noen man bryr seg om. Det er bra at du fikk så god respons!

Skrevet

Ja, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Har følt noe lignende selv, etter å ha grått foran andre. Man føler seg på en måte litt "naken" etterpå.. Det gjorde hvertfall jeg. At man har brutt en "barriere" ovenfor den personen på en måte.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. En slags følelse av skam for å ha åpnet seg for noen man bryr seg om. Det er bra at du fikk så god respons!

Ja.. Bra at det er noen som vet hva jeg mener, og at jeg ikke er helt rar :P

Jeg er utrolig glad for måten han reagerte på :)

TS

Skrevet

Ja, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Har følt noe lignende selv, etter å ha grått foran andre. Man føler seg på en måte litt "naken" etterpå.. Det gjorde hvertfall jeg. At man har brutt en "barriere" ovenfor den personen på en måte.

Ja! Men det er vel bra at jeg har åpnet meg sånn for han, selv om jeg synes det er skummelt

TS

Skrevet

Ja! Men det er vel bra at jeg har åpnet meg sånn for han, selv om jeg synes det er skummelt

TS

Ja, men han høres jo ut som en ordentlig godgutt etter reaksjonen hans å dømme:)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

syns dette var bra jeg :) å ettersom jeg skjønner på deg TS så hadde han medfølelse for deg å prøvde å trøste deg. for ingen vil jo se at sin kjære har det vondt :)

Skrevet

Helt normalt :) Bare slapp av nå og ikke heng deg opp i kleinheten du føler litt på.

Er bare fint og positivt når mennesker tør åpne seg for hverandre. Litt for mye fasadebevarende aktiviteter nå til dags, skjønt det er egentlig forståelig det også så ofte som folk flest bytter partnere.

Anonymous poster hash: c2e56...c7c
Skrevet

syns dette var bra jeg :) å ettersom jeg skjønner på deg TS så hadde han medfølelse for deg å prøvde å trøste deg. for ingen vil jo se at sin kjære har det vondt :)

Ja, men han høres jo ut som en ordentlig godgutt etter reaksjonen hans å dømme:)

Ja, han er bare verdens beste :) (skjønner ikke hvorfor han vil være sammen med meg egentlig, hehe)

Helt normalt :) Bare slapp av nå og ikke heng deg opp i kleinheten du føler litt på.

Er bare fint og positivt når mennesker tør åpne seg for hverandre. Litt for mye fasadebevarende aktiviteter nå til dags, skjønt det er egentlig forståelig det også så ofte som folk flest bytter partnere.

Anonymous poster hash: c2e56...c7c

Nei, jeg skal prøve å ikke tenke på det. Ville bare se om jeg var unormal, eller om det var flere som følte det sånn :)

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...