magolia Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvilken av sparkjøp butikkene i Bergen har størst og best utvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Sannsynligvis den i byen, vil jeg tro - siden den er mest sentral. Men du kan jo ta en tlf og spørre dem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Tviler på at det er den i sentrum. Liten og krongelete butikk, ikke har de sko heller. Lite av det meste egentlig. Prøv Åsane eller Kokstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Den på Kokstad er den største, og har mest utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luv2Xlr8 Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 kokstad er jo utsendingslager for hele norge, så jeg ville tro de har størst utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg trodde den i Åsane var bitteliten, men jeg har som kjent gullfiskhukommelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonStop Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 De har bygget om den i åsane, større er den blitt også. Så eg vil tro at åsane og kokstad kanskje har mye det samme utvalget... Den i sentrum har nok minst utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå