magolia Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Hvilken av sparkjøp butikkene i Bergen har størst og best utvalg?
Serenity Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Sannsynligvis den i byen, vil jeg tro - siden den er mest sentral. Men du kan jo ta en tlf og spørre dem selv..
CecilieB Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Tviler på at det er den i sentrum. Liten og krongelete butikk, ikke har de sko heller. Lite av det meste egentlig. Prøv Åsane eller Kokstad.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Den på Kokstad er den største, og har mest utvalg.
Gjest Luv2Xlr8 Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 kokstad er jo utsendingslager for hele norge, så jeg ville tro de har størst utvalg
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Jeg trodde den i Åsane var bitteliten, men jeg har som kjent gullfiskhukommelse..
NonStop Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 De har bygget om den i åsane, større er den blitt også. Så eg vil tro at åsane og kokstad kanskje har mye det samme utvalget... Den i sentrum har nok minst utvalg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå