Glossy Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Ser mange skal ha solister til å synge i kirken. Er nyskjerrig på hvem dette er. Er det familie eller leier dere inn noen? Jeg skulle ha min søster som er veldig flink til å synge, men nå kan hun ikke. Har jo andre å spørre, men er så redd for at det ikke blir "skikkelig", hvis dere skjønner hva jeg mener..? Orker ikke ha en kjempe fin sang og en ikke kjempe flink person til å synge. Er det rart av meg..?? :oops:
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Hei! Samme som deg, er vi også "redd" for at det ikke blir bra nok. Var i bryllup for et par år tilbake og hørte Ellen Nikolaysen synge (Kjent sangerrinne fra TV, rødlig hår). Det var HELT FANTASTISK. Hun kan jo selvsagt ha en dårlig dag, men det har vi hvertfall gjort vårt beste Betaler 2 000,- for 2 sanger, og det syntes jeg absolutt var en grei pris. Hun skal synge "Ave Maria" og "From this moment". Selvsagt finnes det en haug med flinke søsken, forlovere eller-hva-det-måtte-være der ute, men ikke i vårt bryllup
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Eg har ei venninne som er driiit-flink å synge, trur eg skal spørre ho etterkvart.. Kor mykje bør ein betale for ein slik jobb då?
April Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ha ei som er proff og kjempe flink! Hun var med i Beat for Beat her i vinter! Hun skal ha 3000kr for å synge og så er det et stykke for henne å kjøre! Hun skal synge From this moment on og Det vackraste.
Ingeborg Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Vi har halve slekta og venneflokken full av musikere, så det er mer et spørsmål om hvem vi skal spørre... (Blir et bryllup med MYE musikk!)
helenaa Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ha ei venninne av oss til å synge. Jeg har hørt henne på flere konserter og i et bryllup før, og hun synger alltid like fint. Jeg skjønner godt frykten for at det ikke skal bli fint nok: Dårlige solister er fullstendig krise, spør du meg. Jeg er glad jeg slipper å lure på det. Og jeg er glad vi ikke skal betale for solisten vår!
blyg Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Vi skal også ha en kjent person som skal synge to sanger, men fordi han er god kamerat med en av gjestene i bryllupet (som forøvrig skal spille piano når han syger), får vi det til den latterlige sum av 1500,- Dette er en helt vannvittig pris, og vi er SUUUUPERFORNØYDE!! Tror det blir en fryd å høre han synge!!
Wayah Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Min tante skal synge. Hun synger i kor, og har sunget solo massevis av ganger. Jeg har vokst opp med henne syngende rundt omkring, så jeg finnes ikke nervøs for at hun skal synge dårlig. Da måtte hun i så fall ha blitt skikkelig syk på forhånd, og det har en jo aldri garanti mot. Henne betaler vi ingenting for, men hun skulle ha med en som alltid akkopagnerer henne, så det er mulig vi må betale for ham. Hvor mye aner jeg ikke ennå...
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Min tilkommendes kusine, som er utdannet ved Royal Academy of Music og har sunget med the Swingle Singers (kjent kor) og har erfaring fra dusinvis av bryllup skal synge for oss. Aner ikke hva vi skal betale henne - hun gjoer det i utgangspunktet gratis, men vi vil gi henne litt.
9na Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Vi har den supre kombinasjonen av en som er profesjonell og som kjenner oss. En venninne av søsteren min er sanger og skal synge for oss. Hun er virkelig flink! Hun har sagt at det er gratis og henes gave til oss, men hun skal nok få en liten ting for det.
Tari Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Svigerinnen til min søster (som også er en venninne av meg) skal synge. Det var henne eller ingen, hun er superflink og jeg syns det er mer personlig om det er noen man kjenner som synger. Tror ikke jeg ville ha leid inn noe for å synge...eller, ok - om Bjørn Eidsvåg hadde kunnet så...men, det kan han ikke. :-)
Gjest MrsL Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Forhåpentligvis blir det min sambos kompanjong i duoen de spiller sammen i. Han har en nydelig stemme :-)
Fru Snurp Skrevet 6. mai 2004 #13 Skrevet 6. mai 2004 Vi skal ha en profesjonell musiker/sanger som solist i vårt bryllup. Han har sunget i flere kjente a capella kor, undervist i sang og medvirket på flere plateutgivelser. I vår vielse blir det hans flotte stemme og akustisk gitar. Vet det blir veldig flott!!! Siden han er en god venn av min far, betaler vi ingenting :-)
Gjest Tex Skrevet 6. mai 2004 #14 Skrevet 6. mai 2004 I en perfekt verden hadde jeg booket Jan Werner Danielsen, men han skal ha 50 000 kroner så min mann sa nei...... *dårlig gjort* :evil:
Miss Marple Skrevet 6. mai 2004 #15 Skrevet 6. mai 2004 Vi brukte også venner og familie som er gode til å synge. Hadde ingen av dem vært tilgjengelige hadde jeg nok leid inn noen. Jeg er også opptatt av at det skal høres bra ut.
Lissemor Skrevet 6. mai 2004 #16 Skrevet 6. mai 2004 Hos oss skal en av dem som skal spille på festen synge i kirka.Han er kjempeflink,og tar 500 for to sanger. Tror det blir "å kunne æ skrive" med lars bremnes og "kjærlighetsvisa" med halvdan sivertsen. Og begge disse visene er jo på nordnorsk,som passer oss ypperlig her oppe i det høye nord
Glossy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2004 Greiene er at jeg ikke tørr å ta noen andre i slekten til å synge. i tillegg skal vi gifte oss langt utenfor allfarvei. Så da er det ikke så lett å finne noen. :cry: Nei jeg får vel ta jobben selv
-ida- Skrevet 6. mai 2004 #18 Skrevet 6. mai 2004 Vi skal ha ei lokal sangerinne i bryllupet vårt. Vi bruker henne i familien til å synge ved begravelser, bryllup og sånt. Det pleier å være bra.
GLORIA 82 Skrevet 7. mai 2004 #19 Skrevet 7. mai 2004 )Her blir det min kusine som skal synge i kirken. Et kjempe talent :-) (Selvfølgelig... he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå