Gå til innhold

Ibsen tannklinikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Ibsen tannklinikk i Oslo? Jeg har vært der et par ganger og var i og for seg fornøyd, men jeg har alltid bare sjekket og fått konstatert 0 hull, så jeg har aldri fått noe behandling. Jeg må derimot ta visdomstennene snart, og etter at jeg så dette innlegget ble jeg litt usikker på om jeg ville fortsette å bruke dem:

Jeg søkte etter tannleger i Oslo og kom til denne tråden. Jeg MÅTTE si at jeg ikke vil anbefale denne klinikken, for jeg har vært her og fått dårlig tannbehandling. Den ene fyllingen som ble satt i falt ut kort tid senere, og samtidig ble det oversett to andre tenner med kraftig kariesangrep = akutte smerter og rotfyllinger bare en liten måned senere hos annen tannlege. Synes ikke det var noe faglig trygghet ved den klinikken.

Så er det noen andre som har positiv eller negativ erfaring med Ibsen tannklinikk?

Anonymous poster hash: c43b0...8d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått der i tre-fire år og er veldig fornøyd. Har (hatt) en del problemer med hull og derfor gått hver niende måned. Har variert om jeg har borret. Tannlegen min er veldig tålmodig, og forklarer mye.

Jeg har også tatt begge visdomstennene nede der, og synes de var veldig flinke. Var veldig nervøs, men fikk valium og en god hånd å holde i ;)

Anonymous poster hash: 5957c...f8a
Skrevet

Jeg har gått der noen år og vært veldig fornøyd. Fikk dem anbefalt av andre som fremdeles går der også.

Anonymous poster hash: 3555c...6a4

Gjest Runforit
Skrevet

Har trukket visdomstann der og tatt et hull. De er kjempeflinke og får deg til å føle deg trygg. Har hatt dem i over 4 år og er superfornøyd.

Skrevet

Ibsen Tannklinikk

Jeg har fjernet alle visdomstennene mine der ( 2 stykker om gangen) .Hyggelig atmosfære, dyktig og rolig tannlege som forklarer nøye mens hun jobber. Tennene måtte fjernes kirurgisk men det gikk veldig greit. ( noen smertetabletter etter kirurgien).Rolig og behagelig tannlege. Jeg må snart bestille ny time for å bleke tennene mine ;) Klinikken anbefales! Lykke til !

Anonymous poster hash: 3b025...ef7
Skrevet

Jeg har vært hos Ibsen Tannklinikk i Oslo, og jeg ble ikke fornøyd. Ja, de jobber tydeligvis hardt med å være hyggelige, men det skorter på så mye annet.

Anonymous poster hash: da220...4b0

Skrevet

Jeg har vært hos Ibsen Tannklinikk i Oslo, og jeg ble ikke fornøyd. Ja, de jobber tydeligvis hardt med å være hyggelige, men det skorter på så mye annet.

Anonymous poster hash: da220...4b0

Hva da?

Anonymous poster hash: c43b0...8d9

Skrevet

Jeg var der i fjor og fikk rotfylt en tann og byttet en større amalgam plombe . Generelt sett veldig fornøyd og følte meg trygg. :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...