Gå til innhold

Sa han var syk. Dro på kino...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en løs avtale med flørten min om å treffes i dag. Han har vært vekkreist i helgen, og skulle ringe meg når han var hjemme igjen.

Han ringte i kveld, og sa han var syk. Noe jeg også kunne høre på stemmen hans. Han sa han var for syk til å få besøk, men hva ser jeg så noen timer senere? Jo, da er han på kino med en kompis!

Jeg har ingenting imot at han er med kompiser, men hvis han er for syk til å få besøk, så burde han også være for syk til å dra på kino. Ikke sant?

Nå begynner jeg å tvile på hvor seriøs han er. Kan noen berolige meg og si at det bare er en dum gutteting han holder på med?

Anonymous poster hash: 5ace7...d61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de allerede hadde avtalt kino han og komisen, så var han redd for hvordan du ville reagere at han drop på kino istedet for å møte deg?

Anonymous poster hash: 7cb48...f74
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje han er søkk forkjøla, og ikke ønsker at du skal se han snørrete osv. Men at han likevel ønsker å finne på noe, og dermed drar på kino med en kompis.

Kanskje han har opplevd noe trist/vanskelig, og dermed på en måte er syk, men trenger å finne på noe men syns det er litt tidlig å innlemme deg i sine problemer.

Kanskje kompisen har problemer og han følte at han måtte stille opp.

... Eller kanskje han bare er en dust som løy for deg. Håper det ikke er tilfellet :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville hvertfall ikke truffet en flørt om jeg var syk.. Det å kose, kysse og klemme når man er syk er ikke god opplevelse.. Samtidig vil han vel gjøre et godt inntrykk på deg, og ville kanskje tenkt at du følte deg avvist eller at han var kjedelig osv.. Ikke det man vil i startfasen. :)

Kino er jo bare å se film, noe de fleste gjør når de er hjemme. For meg hjelper det hvertfall med salt snacks, cola og film når jeg er dårlig. En film varer jo ikke like lenge som et evt. besøk hadde gjort.

Men litt teit av han å lyve da, men om det ikke er noe andre "faresignaler" ville jeg ikke brydd meg noe særlig mer med det. :)

Anonymous poster hash: 90bd7...416
Skrevet

TS her.

Han sa han håpet han var bedre til i morgen og at han gledet seg til å se meg. Så kanskje jeg overreagerer her da?

• Liker 1
Skrevet

Du kaller ham "flørten min" og dere hadde en "løs avtale" og så tilter du i vinkel for at bekken ikke renner akkurat der du mener den bør renne?

Think you a little about.

• Liker 2
Skrevet

Du kaller ham "flørten min" og dere hadde en "løs avtale" og så tilter du i vinkel for at bekken ikke renner akkurat der du mener den bør renne?

Think you a little about.

Den var løs med tanke på at vi ikke hadde avtalt et tidspunkt. At vi skulle treffes var en fast avtale.

Skrevet (endret)

han på kino med en kompis!

..men hvis han er for syk til å få besøk, så burde han også være for syk til å dra på kino. Ikke sant?

en dum gutteting han holder på med?

Den var løs med tanke på at vi ikke hadde avtalt et tidspunkt. At vi skulle treffes var en fast avtale.

For å starte med det siste først. Det er så jævlig typisk forsmådde damer å servere halvkved, for deretter å fylle på med (antatte )fakta dersom de umiddelbare svarene ikke er de dere håpet de skulle være.

Dernest, tillot meg å klippe ut essensen fra første innlegg så kanskje du forstår hvor urimelig du er, alternativt at han opplever at en kinotur med kompis er vesentlig mer avslappende og mindre masete enn å få deg stupende inn døra.

Ta et hint eller to kjære deg.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

For å starte med det siste først. Det er så jævlig typisk forsmådde damer å servere halvkved, for deretter å fylle på med (antatte )fakta dersom de umiddelbare svarene ikke er de dere håpet de skulle være.

Dernest, tillot meg å klippe ut essensen fra første innlegg så kanskje du forstår hvor urimelig du er, alternativt at han opplever at en kinotur med kompis er vesentlig mer avslappende og mindre masete enn å få deg stupende inn døra.

Ta et hint eller to kjære deg.

Wow! Ro deg ned.

Hvem har sagt jeg maser og bitcher på ham? Han til og med sagt at jeg er laidback, og det liker han. Jeg skjønner at han har andre ting i livet sitt enn meg. Men man må da få lov til å lure?

Og nei, jeg har ikke planer om å ta det opp med ham.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på kopirett.

Daenerys, mod.

Skrevet

Hvis du hørte på stemmen at han var syk var han nok også det. Jeg vet ikke hvordan det er med folk flest, men jeg synes det er "tryggere" å slenge med på kino i hettegenser og kosejeans med en venn om jeg er feks forkjøla enn å skulle ha besøk av noen jeg liker...vil jo gjerne ta meg best mulig ut, ikke nyse på dem, og gjerne kunne kysse dem uten at de også blir sjuke :P

Når han sier at han gleder seg til å treffe deg er det mest sannsynlig sant :)

Anonymous poster hash: cf745...68c
  • Liker 1
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 1
Skrevet

Så han syk ut, da? :) Det er vel en sentral indikasjon, eller? :ler:

Jeg kvier meg for å møte han jeg liker når jeg er syk. Synes det er ekkelt å bli klemt på når jeg er full av snørr og gørr, og ydmykende å se han i øynene og skulle være attraktiv når jeg har opphovnede øyne og føler meg helt jævlig.

Anonymous poster hash: e7469...d26
Skrevet

Har ikke sett ham i dag, men han hørtes syk ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...