Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørkebrunt hår og grå hår innimellom syns godt. Så jeg farget det hos frisør ca 2 mnd siden. Med en gang var håret glansfullt og pent. Men snart begynne det å bli verre. Det ble tørt og gummiaktig. Nå ser det helt jævlig ut!! Jeg hadde krøller, men nå er håret livløst og flatt. Hvorfor forsvant krøllene? Og hva skal jeg gjøre nå? Aldri farge det mer, innfinne meg i å bli grå?

Jeg blir skikkelig deppa! I sted sa mannen min at jeg burde barbere hodet og begynne med parykk..!!! Så ille er det! Hjeeeelp!!

Anonymous poster hash: c754e...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du sjampo med proteiner som reparerer håret? Eg vil anbefale redken extreme og kur eller kevin murphy born again. Det er medisin for håret mitt. :)

Skrevet

Jeg sier det samme som Vill, pøs på med proteiner. Håret mitt ble helt ødelagt i august, pga dårlig frisør. Håret mitt ble bare "strimler" og krøllene var vekk, kunne dra det fra hverandre i dusjen.

Jeg kuret håret med joico proteinkur og fuktighetskur 3-4 ganger i uken, i 8 uker. Og hot oil treatment med kokosolje annenhver uke. Og nå er håret mitt tilbake til nesten normalt, jeg trenger ikke Kure det mer enn en gang i uken :)

Har du fått farge i hele håret hver gang, eller bare i etterveksten?

Skrevet

Takk for svar!!

Nei, hun farget all håret. Det var faktisk første gang jeg har farget håret noensinne! Jeg visste ikke at det var så skadelig.. Kan jeg aldri farge det igjen? Kjipt å bli grå i ung alder!

Anonymous poster hash: d5591...03a

Skrevet

Du må bare pøse på med skikkelig gode produkter og få håret litt sunnere først. Farge håret igjen kan du sjølvsagt, men eg ville gått til ein anna frisør. Eg farger bare håret hos ein frisør eg stoler på. Veninna mi som er frisør er skikkelig flink og klarte å gjøre meg gyldenblond (min naturlige farge) igjen etter min fatale eksprimentering med heimefarge som endte med rosa hår. Rører aldri heimefarge igjen :P Men det er håp! Flinke frisører :) I mellomtida kan du kanskje bruke minicolor eller ein toningsfarge? Det sliter ikkje like mykje på håret trur eg. Spør frisøren om det. Lykke til!

Skrevet

Du må bare pøse på med skikkelig gode produkter og få håret litt sunnere først. Farge håret igjen kan du sjølvsagt, men eg ville gått til ein anna frisør. Eg farger bare håret hos ein frisør eg stoler på. Veninna mi som er frisør er skikkelig flink og klarte å gjøre meg gyldenblond (min naturlige farge) igjen etter min fatale eksprimentering med heimefarge som endte med rosa hår. Rører aldri heimefarge igjen :P Men det er håp! Flinke frisører :) I mellomtida kan du kanskje bruke minicolor eller ein toningsfarge? Det sliter ikkje like mykje på håret trur eg. Spør frisøren om det. Lykke til!

Hvor får man kjøpt sånne protein-kurer? På parfymeri/Vita eller frisør? Kan dere anbefale en som ikke sååå dyr?

Skrevet

Du får det hos frisør. Eg ville spandert litt på ein skikkelig kur, spesielt når håret ditt høres så slitt ut. Redken Extreme og Kevin Murphy Born Again er mine favoritter. Har også hørt at Joico har ein veldig god ein.

Du kan kjøpe på nettet også, men du kan ikkje vere heilt sikker på at produktene ikkje er gått ut på dato eller er falske.

Skrevet

Du får det hos frisør. Eg ville spandert litt på ein skikkelig kur, spesielt når håret ditt høres så slitt ut. Redken Extreme og Kevin Murphy Born Again er mine favoritter. Har også hørt at Joico har ein veldig god ein.

Du kan kjøpe på nettet også, men du kan ikkje vere heilt sikker på at produktene ikkje er gått ut på dato eller er falske.

Du kan kjøpe redken produkter, blant annet extreme kursen på blivakker.no :)

Anonymous poster hash: fe386...749

Skrevet

Du kan kjøpe redken produkter, blant annet extreme kursen på blivakker.no :)

Anonymous poster hash: fe386...749

Ja, hvis man vil ha gamle/falske produkter. Bestill heller hos feelunique.com

Anonymous poster hash: 5a8fd...1a5

Skrevet

Sikkert litt sent nå, men da jeg har farget håret hos frisør har det alltid blitt håpløst etter en stund. Farger det hjemme med sånn greie fra garnier nå, og det holder seg kjempefint lenge - ikke blir det tørrt og flokete heller.

Anonymous poster hash: 5c352...e5e
  • Liker 1
Skrevet

Farger også hjemme, det blir aldri bra hos frisør.

Anonymous poster hash: 2bbb5...650

Skrevet

morrocan oil produkter anbefales

Er det et eget merke? Jeg syns det meste inneholder morrocan oil for tiden..

Skrevet

Er det et eget merke? Jeg syns det meste inneholder morrocan oil for tiden..

Ja og nei, det er mye som inneholder argan olje, ikke morrocan oil.

Anonymous poster hash: 5a8fd...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...