AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hjelp - hvilken kjole skal jeg velge til årets julebord? Harde fakta: 30 år, figur a la modellene på bildene, kommer til å gå med svart (nesten?) tett strømpebukse og svarte nette pumps, julebordet er lite formelt med storband utpå kvelden. Så, hva tror dere? Kjoler fra Igigi.com: Eller skal jeg fortsette letinga? Anonymous poster hash: 89025...3db 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Synes kjole 1 var topp ellers hadde jeg gått for den grønne. Er frodig selv så kunne tenkt meg kjole nr 1 Hadde ikke tatt for tette sort strømpebukse, kan se litt kompakt ut til slike kjoler. Lykke til Anonymous poster hash: 0d3ea...aad 1
Gjest Tigress Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Synes kjole 1 var topp ellers hadde jeg gått for den grønne. Er frodig selv så kunne tenkt meg kjole nr 1 Hadde ikke tatt for tette sort strømpebukse, kan se litt kompakt ut til slike kjoler. Lykke til Anonymous poster hash: 0d3ea...aad Ja, samd, ikkje for tette strømper.
LeaMichele Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Den svarte var kjempe fin, den grønne som en kjempe bra nummer to!
Freaky Fly Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Jeg synes den grønne var fines (gjør det vel vanskelig for deg, nå som alle sier noe forskjellig - haha ) 1
Gjest Nanne70 Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Den svarte var kjedelig, og dessuten ukledelig lengde på skjørtet. Den grønne var bedre, men fortsatt ikke noe "festantrekk" i mine øyne, selv om det er uformelt. Med de flotte kurvene kunne du kanskje heller prøve noe slikt eller noe à la dette - mye sprekere Denne synes jeg også er veldig fin.
Gjest Conradine Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Jeg må innrømme at de kjolene over var kjedelige etter min smak. Hadde heller valgt noe i denne retningen:
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Jeg må innrømme at de kjolene over var kjedelige etter min smak. Hadde heller valgt noe i denne retningen: TS her. Takk for input! Hadde jeg hatt bein til det så skulle jeg gjerne gått for noe a la bilde 1! Stilen på bilde 2 og 3 må jeg innrømme at jeg sliter litt med. Jeg er nok ikke 100% sikker på kjolene jeg selv har funnet frem til i første innlegget heller, men det er nok nærmere min smak. Synes kanskje de kan vippe litt over til "kjerring", hvis en ikke passer seg. Hm.. Anonymous poster hash: 89025...3db
Påfugl Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg må innrømme at de kjolene over var kjedelige etter min smak. Hadde heller valgt noe i denne retningen *Bilde 1, 2 og 3* Nr 1 er ok til fest, men ikke julebord. 2 og 3 må være noe av det jævligste jeg har sett. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Den svarte var kjedelig, og dessuten ukledelig lengde på skjørtet. Den grønne var bedre, men fortsatt ikke noe "festantrekk" i mine øyne, selv om det er uformelt. Med de flotte kurvene kunne du kanskje heller prøve noe slikt eller noe à la dette - mye sprekere Denne synes jeg også er veldig fin. Neh, den første synes jeg er forferdelig! Ikke ta det ille opp, vi har bare forskjellig smak. Nr 2 forbinder jeg heller med jobb. Har en lignende i svart og det tynne bomullsstoffet viser alle valkene på ryggen. Bah. Nr 3 tror jeg ikke passer særlig til meg. Rund hals er penere på damer som ikke har rundt ansikt. Dessuten må kjole dekke knærne. Men takk for forslagene! Jeg har fulgt med GirlWithCurves i det siste og må si at jeg elsker denne looken: Har akkurat bestilt et lignende chiffonskjørt fra Etsy, men har noen forslag til fine topper? Med litt ermer som dekker overarmene litt? Anonymous poster hash: 89025...3db 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Den svarte var kjedelig, og dessuten ukledelig lengde på skjørtet. Den grønne var bedre, men fortsatt ikke noe "festantrekk" i mine øyne, selv om det er uformelt. Med de flotte kurvene kunne du kanskje heller prøve noe slikt eller noe à la dette - mye sprekere Denne synes jeg også er veldig fin. Det der er jo hverdagstøy. Liker veldig godt TSs kjole 1 og 2. Bruk tynne strømper til. Anonymous poster hash: d10bc...1af 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Neh, den første synes jeg er forferdelig! Ikke ta det ille opp, vi har bare forskjellig smak. Nr 2 forbinder jeg heller med jobb. Har en lignende i svart og det tynne bomullsstoffet viser alle valkene på ryggen. Bah. Nr 3 tror jeg ikke passer særlig til meg. Rund hals er penere på damer som ikke har rundt ansikt. Dessuten må kjole dekke knærne. Men takk for forslagene! Jeg har fulgt med GirlWithCurves i det siste og må si at jeg elsker denne looken: Har akkurat bestilt et lignende chiffonskjørt fra Etsy, men har noen forslag til fine topper? Med litt ermer som dekker overarmene litt? Anonymous poster hash: 89025...3db Hva med en overdel som har trekvartermer, men dyp skjæring i ryggen? Anonymous poster hash: d10bc...1af
Gjest Nanne70 Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Neh, den første synes jeg er forferdelig! Ikke ta det ille opp, vi har bare forskjellig smak. Nr 2 forbinder jeg heller med jobb. Har en lignende i svart og det tynne bomullsstoffet viser alle valkene på ryggen. Bah. Nr 3 tror jeg ikke passer særlig til meg. Rund hals er penere på damer som ikke har rundt ansikt. Dessuten må kjole dekke knærne. Men takk for forslagene! Jeg har fulgt med GirlWithCurves i det siste og må si at jeg elsker denne looken: Har akkurat bestilt et lignende chiffonskjørt fra Etsy, men har noen forslag til fine topper? Med litt ermer som dekker overarmene litt? Anonymous poster hash: 89025...3db Klart jeg ikke tar det ille opp, smak og behag er så ulikt! Antrekket på bildet over var forresten kjempefint
Gjest Nanne70 Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Det der er jo hverdagstøy. Liker veldig godt TSs kjole 1 og 2. Bruk tynne strømper til.Anonymous poster hash: d10bc...1af Og for meg er kjole 1 og 2 hverdagstøy Egentlig litt interessant at man kan se så ulikt på det, ikke sant ?
Gjest Conradine Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Nr 1 er ok til fest, men ikke julebord. 2 og 3 må være noe av det jævligste jeg har sett. Nå kan heldigvis ikke smak og behag diskuteres. Jeg nærmer meg 50 men synes de kjolene som TS viser over her virker utrolig gammeldagse og de er lite kledelige til runde damer synes jeg. Da er en festbukse langt mer kledelig og man kan være langt mer festkledd i en flott bukse. Jeg har gått på julebord i sølvfarget dress og følte meg absolutt som en av de som var finest kledd.
Påfugl Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Nå kan heldigvis ikke smak og behag diskuteres. Jeg nærmer meg 50 men synes de kjolene som TS viser over her virker utrolig gammeldagse og de er lite kledelige til runde damer synes jeg. Da er en festbukse langt mer kledelig og man kan være langt mer festkledd i en flott bukse. Jeg har gått på julebord i sølvfarget dress og følte meg absolutt som en av de som var finest kledd. Hehe, er vel aldersforskjellen som gjør det. Jeg er halve din alder, så skulle vel bare mangle at vi har ulik smak
Lea2 Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Jeg hadde gått for noe todelt. Skjørt og topp og evt en liten jakke eller noe over skuldrene. Mye lettere å få det til å passe til fasongen og bedre mht gjenbruk. Kan dresses opp og ned som man vil.
Version 2.0 Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Sett på Laredoute.no? De har kjoler opp til XL. F.eks http://www.laredoute.no/taillissime/blondekjole/429451?N=1z141ptZ68x&Ns=RankValue2|1&Nao=0 Kanskje litt kjedelig, men fin, og kan sprites opp med tilbehør som veske, sko og smykker. http://www.laredoute.no/taillissime/kjole-i-to-materialer/422107?N=1z141ptZ68x&Ns=RankValue2|1&Nao=2 Klassisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå