Miss-X Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Heisann Noen som har prøvd Redken Smooth Down? Hvordan er den i forhold til All Soft?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Gjør det for å få opp tråden igjen,er det INGEN som har prøvdt denne nye shampooen?
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 På makeupalley.com skryter de den i alle fall opp i skyene! Lurer på om jeg skal prøve den, jeg også...
Miss-X Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2004 Tok en test på www.redken.com, og fant ut at jeg burde bruke All Soft eller Smooth Down. Bruker All Soft nå og er sånn passe fornøyd med den. Skjønner bare ikke helt hva som er forskjellen på de to typene
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har ikke testet disse shampoene, for håret mitt er glatt og ikke tørt.... MEN: forskjellen mellom dem ligger nok i at All Soft er beregnet på tørt hår, mens Smooth Down er for "frizzy" hår, som ikke alltid er tørt.
Miss-X Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2004 Det kan høres sannsynlig ut ja. Tror jeg skal prøve Smooth Down neste gang. Takker for svar :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå