Gjest diingo Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Og med dette mener jeg ikke at han bestemmer hva jeg skal gjøre.. Om vi har en konflikt en dag, er hele uken min ødelagt. Jeg tenker på han nesten heletiden. Jeg er helt sjokkert over hvor mye plass han tar over i hjernen min. Jeg tror ikke han vet om det selv en gang. Det er rett og slett det psykiske med meg som er problemet. Jeg er helt oppslukt i han, og det er nesten slik at jeg må vite hvor han er til en viss tid. Jeg prøver konstant å forstå meg på han og han opptar rett og slett mesteparten av dagene mine... Jeg vil ikke ha det slik!!! Jeg trodde i begynnelsen dette var bare i forelskelsesfasen, men vi har vært sammen i et år nå og det tar ikke slutt.. Jeg vil leve, uavhengig av om vi har en dårlig dag i forholdet vårt. Noen som har erfaringer med dette? Blir snart gal..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Etter å ha lest noen av trådene dine tror jeg ikke dette forholdet er så veldig sunt for deg Anonymous poster hash: 3e056...5f2
Steinar40 Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Og med dette mener jeg ikke at han bestemmer hva jeg skal gjøre.. Om vi har en konflikt en dag, er hele uken min ødelagt. Jeg tenker på han nesten heletiden. Jeg er helt sjokkert over hvor mye plass han tar over i hjernen min. Jeg tror ikke han vet om det selv en gang. Det er rett og slett det psykiske med meg som er problemet. Jeg er helt oppslukt i han, og det er nesten slik at jeg må vite hvor han er til en viss tid. Jeg prøver konstant å forstå meg på han og han opptar rett og slett mesteparten av dagene mine... Jeg vil ikke ha det slik!!! Jeg trodde i begynnelsen dette var bare i forelskelsesfasen, men vi har vært sammen i et år nå og det tar ikke slutt.. Jeg vil leve, uavhengig av om vi har en dårlig dag i forholdet vårt. Noen som har erfaringer med dette? Blir snart gal.. Hvis du ikke klarer å forstå hans væremåte og oppførsel, så passer dere rett og slett ikke i sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå