Gjest Kv84 Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg ser på de som smiler mye, at det varmer og er trygt å være sammen med de. Er faktisk misunnelig på de som smiler mye, hvordan smile mer pent og at det kommet lettere av seg selv?
heiduderborte Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Før smilte jeg aldri, nå smiler jeg til hver eneste person jeg går forbi, nesten. Og det er utrolig deilig å få et smil tilbake! Slike ting lyser opp hverdagen litt, og er utrolig koselig Men selvfølgelig er det jo de som ikke smiler tilbake, utrolig flaut, men egentlig er det jo dem som burde bli flau. Utrolig mange sure padder som er rundt her i Norge, i utlandet er alle så blide, har kanskje noe med været å gjøre? Eller vi har jo alle våre dårlige dager, men uansett.. hehe, smil mer! 2
Sillicious Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Det er så sant, et smil av en helt tilfeldig fremmed varmer utrolig mye! Jeg smiler alltid, iværtfall om jeg møter blikket til folk, "glemmer" jeg å smile da så får jeg nesten dårlig samvittighet etterpå.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Prøv å smile til en fremmed på bussen eller gata, og du vil få et smil tilbake. Og da må man selv bare smile ennå bredere. Det er smittsomt og det varmer. Nordmenn blir ansett for å være kalde og utilnærmelige av folk fra andre land, men når de først blir kjent med oss, er vi faktisk varme og åpenhjertige. Vi er vel bare rett og slett litt sjenerte ovenfor fremmede. Men det er lett å gjøre noe med, for alt som skal til, er et smil Anonymous poster hash: aafeb...7da 1
Wonders Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 De som ikke smiler er oftest de som trenger det mest. Jeg smiler daglig til vilt fremmede. Og får smil tilbake. Noe nølende først...så kjenner de seg trygge å smiler tilbake... 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Før smilte jeg til folk for at de skulle føle seg bra og trygg. Men så innså jeg at jeg ikke er pen nok til at det er koselig og at det bare er creepy, så nå smiler jeg til folk for å irritere dem i stedet. Anonymous poster hash: d86af...36c
Gjest Daenerys Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
pusen78 Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Man er ikke en klovn for å gå å smile hele tiden.Et falsk smil er som en grimase.Stoler ikke på mennesker som smiler til alle på rad.
Wonders Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 det finnes mange forskjellige smil. Smil er også internationalt. Et språk alle forstår.
Erazor Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Kan anbefale denne TED Talk-en med Ron Gutman. Smiling har mange positive bivirkninger! http://www.ted.com/talks/ron_gutman_the_hidden_power_of_smiling.html 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå