AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Flørten min deltok i kveld på et arrangement. Det var ikke så langt unna byen vi bor i, og heller ikke hjembyen min, men jeg valgte å dra hjem til familien i helgen. Han hadde ikke bedt meg spesifikt til dette arrangementet, men har sagt at han blir glad når jeg møter opp på arrangementene han deltar på. (Jeg kjenner til kalenderen hans). Det er nå en liten stund siden sist vi snakket sammen, etter som vi begge har vært opptatt på hver vår kant, og han også har vært en periode i utlandet. Blir det masete å sende melding og spørre om hvordan det gikk i kveld og si at jeg gjerne skulle ha vært der, eller er det bare en hyggelig melding? Svarer han ikke, vet jeg jo i det minste hvor landet ligger...Anonymous poster hash: 22d47...e4c
marihihia Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Det er hyggelig:) Hvis ikke du har skrevet mange sånn mld før og ikke fått svar...
Isolde Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Det spørs jo om det er lenge siden dere snakket sammen sist.. Er det en stund siden er det bare hyggelig, er det for tre timer siden synes jeg det blir litt mas..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Synes ikke det hørtes masete ut nei. Hva har du å tape? Anonymous poster hash: dc1ea...1d2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Hørtes koselig ut!! Ikke noe masete ved det. Med mindre du har sendt han mange sms i dag og ikke fått svar Anonymous poster hash: bc791...6b4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Det er hyggelig:) Hvis ikke du har skrevet mange sånn mld før og ikke fått svar... Da gjør jeg det. Har ikke skrevet slikt mange ganger før, og den gangen jeg gjorde det, fikk jeg svar... Men er det teit å skrive: "Hei, hvordan gikk *det* i kveld? Skulle gjerne ha vært der, men familieplikten kalte... Håper du har det bra! (Jeg drømte om deg i natt, forresten.. ) " Anonymous poster hash: 22d47...e4c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Jeg sendte meldingen ( "Hei, sliten etter *det* i kveld? Skulle gjerne ha vært der, men familieplikten kalte... Håper du har tid til "egenpleie" mellom slagene. (Jeg drømte om deg i natt, forresten.. ) " ) Det har nå snart gått en halvtime, intet svar...Merker jeg blir nervøs når han ikke svarer... Jeg har absolutt ikke mast, dette var første melding i dag. Anonymous poster hash: 22d47...e4c
KatjaKaj Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Jeg sendte meldingen ( "Hei, sliten etter *det* i kveld? Skulle gjerne ha vært der, men familieplikten kalte... Håper du har tid til "egenpleie" mellom slagene. (Jeg drømte om deg i natt, forresten.. ) " ) Det har nå snart gått en halvtime, intet svar...Merker jeg blir nervøs når han ikke svarer... Jeg har absolutt ikke mast, dette var første melding i dag.Anonymous poster hash: 22d47...e4c Du blir stressa etter en halvtime?! Gi fyren sjans til å se meldingen i det minste da!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Fikk du svar? Anonymous poster hash: 164f1...28c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Fikk du svar? Anonymous poster hash: 164f1...28c Har ikke hørt noe ennå, nei... Det skal sies at han er av typen som enten svarer med en gang, eller så tar det laaaang tid. Må innrømme at dersom han ikke svarer, kommer ikke jeg til å ta noe mer kontakt. Bortsett fra at vi er nødt til å møtes igjen et par ganger i desember. Men jeg kan vel møte han med hevet hode - det er da vanlig folkeskikk å svare?! Anonymous poster hash: 22d47...e4c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Han svarte til slutt (i natt); "fortsett å drøm søtt <3" Var det et akseptabelt svar? Anonymous poster hash: 22d47...e4c
radioactive Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Ja, jeg synes iallefall det Men det spørs vel hvor mye du legger i det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå