Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har behov for å klippe meg og farge håret før jeg skal i selskap i morgen kveld, men er usikker på om jeg bør dra til frisøren i dag eller like før selskapet i morgen.

Blir du mest fornøyd når du kommer rett fra frisøren, eller føler du at du må vaske håret og ordne det på "din" måte før du blir komfortabel med frisyren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Hvis det er sånn at du virkelig har behov for det, så er jo oddsene gode for at det skal bli bedre enn det er nå...

Just do it - det blir mye bedre med nystrigla hår :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Faren er jo at hårfargen kan feste seg rundt "hårfeste", altså i pannen, rundt ørene og i nakken. Jeg ville gjort det dagen før.

Men du kan også gni det bort med vann og bomull.

Skrevet

Jeg er nødt til å vaske håret og ordne det selv etter å ha vært hos frisøren!

Pluss at man bøør gjøre det noen dager før..Tenk hvis du er kjempemisfornøyd? Da blir selskapet garantert misslykket! Mitt råd er å gå til frisøren minst 3 dager før!

Skrevet

jeg er nødt å legge min egen hånd på verket ja, ellers får jeg helt noia ;)

ville kanskje anbefalt og gjør det i god tid før selskapet egentlig.. du vet aldri om det blir annerledes enn du hadde planlagt..

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg syns ofte det ser bedre ut rett etter frisørbesøk...

Og som sagt; hvis det ser trasig ut nå, så har du jo ikke så mye å tape :roll:

Skrevet

Om jeg trengt å gå hjem å ordne håret selv etter en klipp da hadde jeg ikke gikk tilbake til den frisøren!! Synes det er ikke noe å tape, bare vær klart om hva du ønske og kanskje like klart hva du IKKE ønske?

Skrevet

Jeg ville aldri gått rett i selskap etter klipp og farging. Jeg og frisøren min er ganske uenig om stylingen :tunge1: så jeg må vaske det og gjøre det selv.

Jeg har derimot vært og fått satt opp håret og det funker helt fint.

Gjest gjest1
Skrevet
Om jeg trengt å gå hjem å ordne håret selv etter en klipp da hadde jeg ikke gikk tilbake til den frisøren!! Synes det er ikke noe å tape' date=' bare vær klart om hva du ønske og kanskje like klart hva du IKKE ønske?[/quote']

Hehe, hadde det enda vært så enkelt. Har til dags dato ikke vært fornøyd med hvordan de har ordnet håret etter klipp. En gang hadde frisøren så mye styling-produkter at håret virket kjempefett. Grusomt..og trodde jeg skulle forgifte bussen på vei hjem ;)

Så mitt råd, ta med børst og stylingsprodukter. I tilfelle frisøren er slem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...