AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Har tenkt å lage en liten adventskalender til foreldrene mine i år, siden de alltid er så snill og gir meg så mye. Tenkte å gi dem en på deling, så de får hver sin gave annenhver dag. Har ikke så mye penger å bruke, så har dere noen tips til billige og kreative gaver? Tenkte å bruke maks et par hundrelapper.. Anonymous poster hash: 42a16...ff4
Gjest shockgirl Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Det kommer jo helt an på hva de liker og interesserer seg for, men slenger ut noen forslag ihvertfall: Blader, bøker, cd-er, dvd-er, rammer og annen pynt, kinobilletter, sjokolade og annet godteri, te/kaffe, vin, brettspill, flaxlodd. Er jo mye fint man kan lage selv og, f.eks: Man kan bake julekaker, og lage konfekt og drops. Sy/strikke/hekle forskjellige ting som grytekluter, duker, luer, votter o.s.v. Kjøpe ferdige kubbelys og pynte disse med serviettdecoupage og slikt (obs! Brannfarlig!). Fremkalle bilder av familien og lage scrapbookalbum.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Twist-kalender? Anonymous poster hash: be819...51d
Fantomina Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 (endret) . Endret 2. oktober 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Takk for svarene! fikk masse ideer, så må nok komme meg til byen å handle snart:) Anonymous poster hash: 42a16...ff4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Her hjemme kjøper jeg litt bedre gaver til foreldrene mine på søndagene(advent) og gir de julestrømpe. Slik slipper jeg å finne på 24 ting. Anonymous poster hash: 28426...b62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå