AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 De jeg har kikket på koster jo 6-800kr, ganske så dyrt. Finner heller ingen fine på Finn, så; har dere brukt deres uroer, eller er det mest til pynt? Anonymous poster hash: 8c530...929
Sushi Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Jeg har aldri sett behovet. For det første er alt kaos i starten og babyen havner i voksensenga, vognbagen og rundt omkring (etter min erfaring), og for det andre skal babyer ha ro når de skal sove. Å titte på en uro er bedre i våkenperiodene, under f.eks. en babygym. Så ja, det ser fint ut, men jeg ser ikke poenget. Andre er sikkert uenige.
siebaeo Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Vi har uro over stelleplassen. Den er "i bruk" og til hjelp. Vi har foreløpig ikke noen over senga, det måtte være fordi hun skulle ligget på stua i den f eks i våken tilstand. Vet ikke om den heller vil være forstyrrende enn noe annet når hun skal sove..? Så nå lurer jeg vel egentlig på det samme som deg Vi har en babygym i lekegrinden, her kunne vi godt hatt en uro. Men babygymen gjør egentlig jobben.
Irja Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Over senga har ikke vært noe vits for oss. Der skal det soves og den forstyrret henne bare. Over stelleplassen er gull og i lekegrinda.
mammamy Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Vi har hatt over stelleplassen og over lekegrinda /vuggen i stua. Ikke over senga for der tenker jeg et skal være helt rolig. For oss har de vært gull verdt. Nå er ungen vokst fra, men har hatt mange mange koselige stunder med å kikke på dem og etter hvert prate til dyra på den.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Har ikke hatt over senga, der vil jeg unngå underholdning og stimuli. Men har hatt over vugga eller lekegrinda i stua og der har den hatt sin funksjon i noen få måneder. Har hatt en med lyd, lys og bevegelse. Anonymous poster hash: dc522...d8d
Gjest Maman Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Hadde det over stellebordet, ikke senga. All stimuli er bannlyst fra babysenga.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Den blir ikke brukt her, som fler har sagt. Ingen stimuli i sengen Anonymous poster hash: 879e8...38a
hjärterdam Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Hadde ikke til storebror og har ikke tenkt å ha til lillebror heller, av samme grunn som de andre nevner. Storebror lærte seg å sovne greit i egen seng uten å trenge noe å se på / høre på osv, noe jeg har en mistanke om at disse uroene (spesielt disse med lyd og lys(!!) ) kan være med på å ødelegge
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 TS her; jeg har også tenkt på dette med stimuli over sengen, virket så forstyrrende.... Da sparte jeg meg litt penger og dropper uro Anonymous poster hash: 378c8...8c6
Lune Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Har kjøpt en på jollyroom og et stativ til å ha over stellebordet. Kommer ikke til å ha noen over senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå