Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Er det noen som har hatt erfaring med å handle kontaktlinser på www.nettoptikk.no?
Gjest Frigg Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Har ikke handelet der selv, men ei dame på jobben handler sine linser på http://www.minelinser.no/ og er veldig fornøyd med de i allefall. (Uansett så er det vel best å få i allefall en synstest hos en optiker der du bor. Men, det vet du helt sikkert, så jeg vet ikke hvorfor jeg tok det med.)
Tvilling76 Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjøper mine linser hos Yourlenses og er kjempefornøyd. De deler dessuten opp pakken slik at man slipper å betale toll. Faktura får du tilsendt sammen med linsene. Har prøvd med minelinser.no en gang, og var slettes ikke fornøyd. Mye dyrere var de også.
Arkana Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjøper mine linser på Lensway, får dem til halve prisen (inkl porto) i forhold til det optikeren tar. Og jeg har dem i posten i løpet av et par dager. De er norske, så jeg slipper å tenke på toll og slikt. Jeg sjekket de linkene over her, Lensway var billigere enn alle, og MineLinser hadde ikke engang min type linser.
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2004 #5 Skrevet 8. mai 2004 Jeg bestiller også linser fra Lensway. Alltid fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå