Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Er det noen som har hatt erfaring med å handle kontaktlinser på www.nettoptikk.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Har ikke handelet der selv, men ei dame på jobben handler sine linser på http://www.minelinser.no/ og er veldig fornøyd med de i allefall. (Uansett så er det vel best å få i allefall en synstest hos en optiker der du bor. Men, det vet du helt sikkert, så jeg vet ikke hvorfor jeg tok det med.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 7. mai 2004 #3 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjøper mine linser hos Yourlenses og er kjempefornøyd. De deler dessuten opp pakken slik at man slipper å betale toll. Faktura får du tilsendt sammen med linsene. Har prøvd med minelinser.no en gang, og var slettes ikke fornøyd. Mye dyrere var de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg kjøper mine linser på Lensway, får dem til halve prisen (inkl porto) i forhold til det optikeren tar. Og jeg har dem i posten i løpet av et par dager. De er norske, så jeg slipper å tenke på toll og slikt. Jeg sjekket de linkene over her, Lensway var billigere enn alle, og MineLinser hadde ikke engang min type linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg bestiller også linser fra Lensway. Alltid fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå