Amphitrite Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 For tiden føler jeg meg relativt ufresh og jeg vil ta mer vare på meg selv for å føle meg bedre. Vil også bli finere for samboer. Men hva gjør man for å ta vare på seg selv? Hvordan føle seg freshere? Siden jeg ikke har brydd meg så mye og fordi samboer ikke bryr seg i det hele tatt (sier han i alle fall), har jeg til og med blitt sløv på barbering av legger etc. Dette skal jeg hvertfall ta tak i, for ser uts om rene huleboeren på beina
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Barbering av legger er waste of time etter mitt syn 3
Amphitrite Skrevet 3. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2013 Barbering av legger er waste of time etter mitt syn Det må du gjerne synes, men jeg føler meg mye bedre hvis jeg ikke har lange synlige hår på beina. 1
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Det må du gjerne synes, men jeg føler meg mye bedre hvis jeg ikke har lange synlige hår på beina. Det må du gjerne synes, men jeg føler kvinners behov for å glatte legger er reklameskapt 7
Ophelia85 Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jeg gjør følgende med jevne mellomrom: Fjerner uønsket hårvekst med voks eller høvel Farger (1 gang i mnd.) og steller brynene Klipper, filer og lakker neglene på hender og føtter, steller neglebånd Filer og smører føttene (anbefaler BabyFoot om føttene dine er fæle) Tørrbørsting eller peeling av kroppen etterfulgt av en god bodylotion Peeling og/eller ansiktsmaske Hårkur eller kokosolje i håret en time eller to 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Det jeg gjør for å ta vare på meg selv og føle meg fresh er: -barbere bein, armhuler, bikinilinje -nappe øyenbryn -bleke tennene (smile lab) -farge øyenbryn -ta hårkur Ellers hender det at jeg lakker neglene, smører meg med fuktighetskrem etter at jeg har dusja, bruker litt parfyme ol. Merker at jeg lett kan falle i samme fella som deg og daffer sminkeløs rundt i joggebuksa.. Men innimellom prøver jeg å sminke meg og kle meg litt fint selv om jeg bare skal tilbringe kvelden hjemme med kjæresten Anonymous poster hash: f1a53...110
Rosewood Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Det må du gjerne synes, men jeg føler kvinners behov for å glatte legger er reklameskapt Det er det ikke. 2
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Det er det ikke. Hva er opphavet til denne nye trenden da? 1
Gjest Chloe87 Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Dette gjør at jeg føler meg fresh: Fransk manikyr. Gjør det selv. Pedikyr. Gjør også dette selv. Har stripe nedentil. Ordner håret jevnlig( farge og klipp ). Bruker sminke hver dag. Prøver å spise sunt i hverdagene. Bruker parfyme hver dag.
Rosewood Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Hva er opphavet til denne nye trenden da? Nye? Den er da barely ny, ihvertfall over 20 år gammel.
Testosteron Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Nye? Den er da barely ny, ihvertfall over 20 år gammel. Menneskeheten er noe eldre enn 20 år. Hvis ikke reklame er årsaken til at kvinner føler de må barbere leggene, hva er da årsaken? 5
Gjest pausemusikk Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Bruker bodyscrub, lip scrub og smører meg inn med bodylotion. Går til frisøren annen hver mnd for klipp. Bruker øredobber mest mulig, pynter meg litt hver dag med flotte klær. Sminke og parfyme ca. hver dag,men sminkefrie dager er godt det og. Bytter neglelakk ca. en gang i uken. Klipper og steller negler og neglebånd. Passer på å alltid ha det rent og ryddig rundt meg, selvom det kanskje er litt OT. Prøver å ha en fin frisyre hver dag. Shaver under armene, der nede og på bena. Fotbad er også veldig godt Noen tips ihvertfall
Amphitrite Skrevet 4. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2013 Menneskeheten er noe eldre enn 20 år. Hvis ikke reklame er årsaken til at kvinner føler de må barbere leggene, hva er da årsaken? Føler ikke at jeg må barbere leggene fordi alle andre gjør det. Jeg liker å ha glatte legger fordi de er mykere å ta på, buksene lugger ikke, lettere å stelle huden under + jeg føler meg mer hygienisk. Takk for tips dere andre Sitter med ansiktsmaske nå og skal stelle kroppen etter dusjen senere idag!
Gjest Awzm me Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Menneskeheten er noe eldre enn 20 år. Hvis ikke reklame er årsaken til at kvinner føler de må barbere leggene, hva er da årsaken? Da er det jo unødvendig å fjerne hår noen steder, ettersom det egentlig er unaturlig å fjerne hår. 1
Alina X Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Ta deg en fast dag håi uka hvor du legger ansiktsmaske,har en hårkur i håret og om du har badekar kan du fylle den med deilige aromatiske oljer. Tenn noen lys i samme slengen og popp en vin;) ta også og gi deg selv en pedikyr og en manikyr. Lenge siden du har klippet eller farvet håret? Gjør det nå. Sånn til vanlig så bruk en skrubb når du dusjer og smør inn med lotion etterpå. Bruk ansiktsrens og smink deg de dagene du føler for det. Prøv også ut ny sminke,hårstiler,klær,sko etc. Kan jo feks prøve deg på 1 ny hårstil pr uke istedenfor den samme hestehalen man som regel går rundt i. 1
Testosteron Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Da er det jo unødvendig å fjerne hår noen steder, ettersom det egentlig er unaturlig å fjerne hår. Hårene på leggene blir aldri lenger enn noen millimeter imotsetning til hårene på hodet, så å klippe håret på hodet er noe man har et reelt behov for imotsetning til å barbere seg på leggene. Det er jo bare ett kjønn som barberer leggene. Hvordan kan det ha seg at det er kvinnene, som har minst hårvekst på leggene, som føler behov for å barbere leggene og ikke mennene? Er det ikke reklamen som har fått kvinner til å tro at de må barbere leggene? Det ble anført av en bruker ovenfor at hun må barbere leggene fordi "de er mykere å ta på, buksene lugger ikke, lettere å stelle huden under + jeg føler meg mer hygienisk", men jeg går ikke rundt og beføler meg på leggene, buksene mine lugger ikke til tross for at jeg aldri barberer leggene, og hva er hygienisk med glatte legger? Hvis man må barbere leggene pga hygiene, hva da med hodet hvor kvinner gjerne har langt hår?
Gjest Awzm me Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Hårene på leggene blir aldri lenger enn noen millimeter imotsetning til hårene på hodet, så å klippe håret på hodet er noe man har et reelt behov for imotsetning til å barbere seg på leggene. Det er jo bare ett kjønn som barberer leggene. Hvordan kan det ha seg at det er kvinnene, som har minst hårvekst på leggene, som føler behov for å barbere leggene og ikke mennene? Er det ikke reklamen som har fått kvinner til å tro at de må barbere leggene? Det ble anført av en bruker ovenfor at hun må barbere leggene fordi "de er mykere å ta på, buksene lugger ikke, lettere å stelle huden under + jeg føler meg mer hygienisk", men jeg går ikke rundt og beføler meg på leggene, buksene mine lugger ikke til tross for at jeg aldri barberer leggene, og hva er hygienisk med glatte legger? Hvis man må barbere leggene pga hygiene, hva da med hodet hvor kvinner gjerne har langt hår? Tenkte ikke på hodethåret. Men det er jo kvinner som barberer/vokser seg under armene også, og ikke mennene. Menn flest føler ikke at de trenger å gjøre det, de er vant til å ha hår der. Akkurat som de er vant til å ha hår på leggene. Jeg føler det er veldig ubehagelig å la hårene gro på leggene etter jeg begynte å shave de. Før jeg begynte tenkte jeg ikke over det. Handler om vaner. Om menn hadde barbert leggene sine og blitt vant til det så hadde nok de også følt det slik. Mange gutter har også listet opp ting som "hårete legger" som turnoff på kvinner. Merkelig at denne trenden kom, like merkelig som at man begynte å barbere underliv og armhuler også, selv om det ble vanligere mye, mye tidligere. Det med hygiene er jeg enig i at ikke hadde noe med saken å gjøre da.
Amphitrite Skrevet 4. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2013 Hårene på leggene blir aldri lenger enn noen millimeter imotsetning til hårene på hodet, så å klippe håret på hodet er noe man har et reelt behov for imotsetning til å barbere seg på leggene. Det er jo bare ett kjønn som barberer leggene. Hvordan kan det ha seg at det er kvinnene, som har minst hårvekst på leggene, som føler behov for å barbere leggene og ikke mennene? Er det ikke reklamen som har fått kvinner til å tro at de må barbere leggene? Det ble anført av en bruker ovenfor at hun må barbere leggene fordi "de er mykere å ta på, buksene lugger ikke, lettere å stelle huden under + jeg føler meg mer hygienisk", men jeg går ikke rundt og beføler meg på leggene, buksene mine lugger ikke til tross for at jeg aldri barberer leggene, og hva er hygienisk med glatte legger? Hvis man må barbere leggene pga hygiene, hva da med hodet hvor kvinner gjerne har langt hår? Hvor ofte er det menn bruker slimjeans da? Ikke rart dere ikke har noe ubehag ved bruk av bukser. Jeg føler meg mer hygienisk da fordi det er lettere å stelle huden (men ja, jeg vet jeg at jeg ikke får bedre hygiene av det), jeg liker å gni beina sammen i sengen og det er langt mer behagelig med glatte legger enn hårete legger osv. osv. Slutt å vær så sta, gamlefar, du vet ikke hvor DIGG det føles med nybarberte, glatte og myke legger. 2
Testosteron Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 Slutt å vær så sta, gamlefar, du vet ikke hvor DIGG det føles med nybarberte, glatte og myke legger. Okey! Okey! Okey! 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Det må du gjerne synes, men jeg føler kvinners behov for å glatte legger er reklameskapt **mannsskapt Anonymous poster hash: 05d70...218 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå