Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det er nylig blitt slutt mellom meg og typen min, dvs han tror fortsatt det kan bli oss mens jeg kjenner at det egentlig er gått altfor langt. Når jeg prøver å tenke at jeg aldri-får-se-han-igjen-scenario da kjenner jeg at jeg bryr meg ikke. Noen ganger er jeg glad det er slutt, andre ganger blir jeg veldig stresset og knytt i magen. Feks dersom han ønsker å treffes for å snakke da kjenner jeg at magen min blir veldig knytt, og at brystkassen kjennes ut som om jeg bærer på noe veldig tungt og jeg sliter med å puste. Jeg syns det er slitsomt og forvirrende, jeg vet ikke om det er mine følelser eller om jeg føler han. Og jeg kjenner på trang til å gråte hele tiden.

Kan dere som har vært i samme situasjon dele erfaringer? Jeg føler meg så alene nå. Jeg føler at jeg kan ikke tillate meg å møte han, da jeg frykter at han skal sno meg rundt lillefingeren sin akkurat som før.

Det er så forvirrende å ha denne tunge smerten. Hva er mine følelser og hva er hans? Alt er så slitsomt.

Vi er begge i 30 åra og bor ikke sammen.

Anonymous poster hash: f341b...7cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekslende, sterke følelser er normalt når man skal "venne seg av med" å være sammen med en man er, eller har vært, veldig glad i. Det er vår biologiske kjemi som påvirker oss. Det kan også fortsatt være ørsmå kimer til håp, selv om du vet at det er mest riktig at det er over. Bind deg til masten, som man sier, og ikke treff ham nå. Det er ikke til ditt beste. Finn en som gjør deg godt.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg tror utifra beskrivelsen at du er ferdig med han, men gruer deg for praten osv pga ubehaget og at du tross alt har vært og sikkert er glad i han enda.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Emosjonell berg og dalbane er høyst normalt når man har gjort det slutt med noen. Det mildner etter hvert.

Skrevet

Det høres litt ut som at dere egentlig ikke har vært sammen siden du sier han tror det fortsatt kan bli dere, men du mener det har gått altfor langt. Så hva er egentlig bakgrunnen til dette, og hva har skjedd siden det er blitt slik du beskriver?

Anonymous poster hash: 3157a...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...