AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Vurderer å prøve ut dette.. Noen som kan dele noen erfaringer eller synspunkter? Anonymous poster hash: 9af43...a67
challenger Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Do it! Det er så verdt det! Synes ikke det er så vondt heller jeg da, men har kanskje litt høyere smerteterskel enn gjennomsnittet:p
Gjest Blomst83 Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Stopp å vurder det.Bare gjør det. Hvor i landet bor du?
bebisss Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jepp har prøvd det å aldri aldri igjen tenkte jeg da. Men jeg har litt lyst å gjøre det igjen, tror hjernen min har blokket ut traumene for der og da husker jeg at jeg aldri i verden ville gjøre noe slik igjen. Noen sier det ikke gjør vondt i det hele tatt, og det kommer nok veldig ann på hvem som gjør det på deg. Hun som gjorde det på meg prøvde å gjøre det raskt og enkelt men det ble bare smertefullt og fælt. Syns den varme voksen var litt for varm også, gjerne jeg bare er super sensitiv der nede i forhold til andre hehe.
Sillicious Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Jeg gjorde dette hver mnd fast i et halvt år, men så ble jeg så lei 2 uker etter voksingen for da begynner jo hårene å komme tilbake igjen og du må VENTE på at de vokser litt ut før du kan fjerne de igjen Så.. ja. Men prøv det, det synes jeg! Sant som Silfen sier, Vondt - men digg etter!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Finn en ålreit salong, og prøv det! Ikke bare en gang, men 3-4 ganger. Den første gangen er alltid verst, fordi hårene sitter så godt. Deretter blir det greiere og greiere. Jeg har vokset jevnlig i 3-4 år. Digg å slippe å bruke høvelen der. Ja, det vokser ut, men ikke på samme måte som når det er barbert. Det tar lenger tid før hårene kommer, og de er mykere Anonymous poster hash: 43171...a53
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Jeg har gjort det, og kan absolutt anbefale det! Jeg hadde grua meg noe helt sinnsykt, både pga. smerten, og det at noen skulle styre "der nede" Jeg var på auds hudpleie i Kristiansand hos ei som heter Monica, og hun var så dyktig! Hun var lett å snakke med, og fikk meg veldig rolig, det var nesten ikke kleint en gang.. Og hadde venta meg en syk smerte, men det gikk veldig bra. Tror jeg er ganske heldig, for hos meg vokser det ikke ut igjen før det har gått halvannen - to måneder... Tok det senest i juni, og var glatt til august. VERDT HVER ENESTE KRONE, OG SMERTEN! Anonymous poster hash: 82154...3ec
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Har så lyst til å prøve! Drar de til side kjønnsleppene også? Og tar de bak? Det er mer tanken på at det blir utrolig intimt og kleint som holder meg tilbake enn tanken på smerte. Anbefalinger i Oslo? Og hva er et greit prisnivå?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3
Gjest Blomst83 Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Har så lyst til å prøve! Drar de til side kjønnsleppene også? Og tar de bak? Det er mer tanken på at det blir utrolig intimt og kleint som holder meg tilbake enn tanken på smerte. Anbefalinger i Oslo? Og hva er et greit prisnivå?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3 De fjerner hår der du måtte ønske. Jeg fryktet også at det skulle bli klient,men den bekymringen forsvant fort. Jeg anbefaler Justyna ved Karl Johan hudpleie. Har gått til hun i 3 år nå.
Marie90 Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Jeg har gjort det siden jeg var 16. Har aldri syntes det har vaert saa forferderlig vondt, men der er jo folk forskjellige. Pass paa aa faa en GOD salong, ikke verdt det aa prove aa spare penger der. Naa er jeg imidlertid lei og tar heller laser for aa fjerne for godt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Det ned laser syns jeg høres litt interessant ut...! Men kan man fjerne alt med det? Altså,fra øverst til helt bak liksom? Anonymous poster hash: c42c1...59e
Silfen Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Man kan fjerne der det er hud, ikke der det er slimhinner.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Man kan fjerne der det er hud, ikke der det er slimhinner. Men det vokser vel ikke hår på slimhinner uansett?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Bare husk timingen. Dagen etter mensen er best, og så lar du det gå 4 uker mellom hver gang. 2 digge uker, 1 halvdigg og 1 tja. Anonymous poster hash: 009f2...5e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Å vokse foran er egentlig helt greit, ikke spesielt pinlig. Men syns bak er innmari kleint. Prøver å trøste meg med at hun sikkert har sett mere hårete og ubehagelige rumper enn min, men ikke alltid det hjelper. Ikke tenk for mye på smerten på forhånd, bare hopp i det. Syns faktisk det er vondere å vokse leggene. Anonymous poster hash: fb83c...71a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Tåpelig spørsmål, men kan jeg vokse selv om jeg er litt feit? Selvfølgelig vet jeg at jeg kan det, men er det mennesker med alle mulige kropper som gjør det eller vil jeg skille meg veldig ut?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3
drue Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Tåpelig spørsmål, men kan jeg vokse selv om jeg er litt feit? Selvfølgelig vet jeg at jeg kan det, men er det mennesker med alle mulige kropper som gjør det eller vil jeg skille meg veldig ut?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3 Haha, jeg er litt lubben også, og vegrer meg litt for å prøve brasiliansk. Lurer også på om dette bare er en teit frykt, og at de har sett alt mulig? Såååå redd for at det skal bli kleint! Hvor lange må håra være første gangen?
Fuglen Skrevet 7. november 2013 #19 Skrevet 7. november 2013 Jeg gjør det jevnlig, og det er absolutt verdt det. Var ganske vondt den aller første gangen, men blir bare bedre og bedre og mindre og mindre hår. Jeg synes ikke det er kleint i det hele tatt, det er jo jobben deres. Det er jo det de gjør hele dagen! Hvis du bor i Oslo anbefaler jeg Kristina M hos WaxonWaxoff Welhavens gate. Billig og veldig bra!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 Tåpelig spørsmål, men kan jeg vokse selv om jeg er litt feit? Selvfølgelig vet jeg at jeg kan det, men er det mennesker med alle mulige kropper som gjør det eller vil jeg skille meg veldig ut?Anonymous poster hash: 1a6e5...2e3 Null problem, jeg gjør det ca hver 4. Uke har godt med ekstra på kroppen. Jeg har spurt hudpleieren min om deg er vanskeligere for henne å vokse meg pga størrelse, men det var visst ikke noe problem. Men nå kan det jo hende hun bare var høflig. jeg er uansett hårløs hver gang jeg drar derfra. Hudpleieren min er verdens skjønneste, og jeg tror ike hun behandler meg annerledes enn andre kunder. Anonymous poster hash: 43171...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå