Gå til innhold

Hvordan akseptere at jeg ikke kommer til å ha et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan komme til ro med å ikke være i stand til å få eller ha en kjæreste? Å kjenne på en "lengsel" etter noe mer enn singellivet gjør bare vondt.

Anonymous poster hash: 735c2...837
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men siden jeg er i samme båt håper jeg noen kommer med noen gode råd. Er jeg som startet 'Ikke lesbisk, men..'-tråden i samlivsforumet. Er kjempedeppa.

Anonymous poster hash: 652f3...387
Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha et forhold da?

Anonymous poster hash: c1de6...349
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha et forhold da?

Jeg føler meg ødelagt og mangler det som skal til for å være en god og sunn kjæreste.

Skrevet

Jeg føler meg ødelagt og mangler det som skal til for å være en god og sunn kjæreste.

Det har jeg også følt at jeg er, men det har som regel gått seg til de gangene jeg har fått styre hastigheten på forholdet og mannen har vært både sunn og livserfaren selv.

Anonymous poster hash: a5cae...4b0

Skrevet

Det har jeg også følt at jeg er, men det har som regel gått seg til de gangene jeg har fått styre hastigheten på forholdet og mannen har vært både sunn og livserfaren selv.

Anonymous poster hash: a5cae...4b0

Kan vi ikke la dette forbli en tråd om å akseptere singeltilærelsen? Jeg er i samme båt som TS og slike råd du kommer med er bare deprimerende lesning.

Anonymous poster hash: 652f3...387

• Liker 4
Skrevet

Om forhold er utelukket hvorfor ikke dedikere dere til en god sak? Hjelp de som ikke har det så godt? Det hadde jeg gjort.

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det finnes da mange verre ting i livet enn å være singel. Hva med å fokusere på det positive man faktisk har i livet, i stedet for å grave seg ned i selvmedlidenhet.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan komme til ro med å ikke være i stand til å få eller ha en kjæreste? Å kjenne på en "lengsel" etter noe mer enn singellivet gjør bare vondt.

Hei!

Du skal aldri se bort ifra at du kommer til å få et forhold en vakker dag :) Men i mellomtiden er det viktig at du gjør ting som styrker selvfølelsen din, er selektiv til hva som gjør deg glad eller nedtrykt og gå kun for det som gjør deg MER glad enn nedtrykt.

Jeg snakker av egen erfaring, og er nå mer trygg på meg selv enn på mange år.

Skal forklare; Jeg må slå over radioen til en annen kanal om jeg hører på noe som gjør meg nedstemt, skifter også tvkanal, skriver ord til meg selv jeg henger opp på kjøleskapet, velger venner som GIR meg energi istedet for å tappe meg. Passer på å gå på jobb hver dag da det er bedre for meg å være der enn å sitte å grine i sofaen hjemme.

Så må du planlegge livet ditt som du skulle blitt alene i mange år fremover, men fremdeles vite at muligheten for at du treffer noen, er til stede. Det er Aldri for sent å treffe noen!

Men få kontroll over ditt eget liv først, bli den beste utgaven av deg selv, og bli din egen bestevenn som roser deg og ikke kritiserer deg.

Det har hjulpet meg veldig. Jeg er fremdeles singel etter mange år, men etter å ha blitt snillere med meg selv med ovennevnte tiltak, så er det ikke like trist om jeg blir alene i mange år til.

Klem :)

• Liker 4
Skrevet

er helt enig med sol vind! :blomst: Nyt tiden din som singel, gjør noe som bygger opp selvfølsen bare ha det GØY! studerer, reis eller begynn på en hobby. Gå på jobb. Gjør noe som du liker. Så når du føler at tiden er inne så kjører du på :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Det finnes da mange verre ting i livet enn å være singel. Hva med å fokusere på det positive man faktisk har i livet, i stedet for å grave seg ned i selvmedlidenhet.

Var det ikke det jeg spurte om hjelp til da? Jeg er lei av å leve i håpet om å ha en kjæreste i livet mitt.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Var det ikke det jeg spurte om hjelp til da? Jeg er lei av å leve i håpet om å ha en kjæreste i livet mitt.

Hva liker du å holde på med, da? Er det noen drømmer du kunne tenke deg å realisere? Litt lettere å gi råd hvis en vet litt mer enn bare at du drømmer om en kjæreste.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Istedet for å drømme om kjæreste kan du vel bruke energien på å ordne opp i det som gjør et forhold umulig her og nå.

Anonymous poster hash: c2663...a36
Skrevet

Hva liker du å holde på med, da? Er det noen drømmer du kunne tenke deg å realisere? Litt lettere å gi råd hvis en vet litt mer enn bare at du drømmer om en kjæreste.

Nei, jeg vet ikke. Har vel ingen drømmer, egentlig.

Hva med å begynne å gå fast til psykolog, for å komme dit?

Jeg vet ikke hva jeg skulle sagt var grunnen til å kontakte en psykolog. Det tar vel også nesten et år bare det å få en time, så det virker litt nyttesløst.

Skrevet

Det er ikke noe annet å gjøre enn å fokusere på andre saker som du liker å gjøre og som motiverer deg.

Og ta en dag av gangen. Det er ingen vits i å planlegge resten av livet nå uansett. For mennesket spår men Gud rår.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Har vel ingen drømmer, egentlig.

Jeg vet ikke hva jeg skulle sagt var grunnen til å kontakte en psykolog. Det tar vel også nesten et år bare det å få en time, så det virker litt nyttesløst.

Ingen drømmer, ikke noe håp? Høres ut som en depresjon i mine ører. Kontakt fastlegen din for en samtale, og be om henvisning til psykolog.

Hvis du ønsker en endring i livet ditt, kan du ikke bare sette deg ned å tenke at det er nytteløst. Da må du være aktiv og ta de grepene som er nødvendig for at du skal få det bedre.

• Liker 1
Skrevet

Ingen drømmer, ikke noe håp? Høres ut som en depresjon i mine ører. Kontakt fastlegen din for en samtale, og be om henvisning til psykolog.

Hvis du ønsker en endring i livet ditt, kan du ikke bare sette deg ned å tenke at det er nytteløst. Da må du være aktiv og ta de grepene som er nødvendig for at du skal få det bedre.

Jeg har en "drøm" om å ikke være alene resten av livet, men at jeg er en person som hadde blitt en dårlig kjæreste er ikke noe som bare kan endres. Jeg er jo den jeg er.

Skrevet

Jeg har en "drøm" om å ikke være alene resten av livet, men at jeg er en person som hadde blitt en dårlig kjæreste er ikke noe som bare kan endres. Jeg er jo den jeg er.

Er du notorisk utro?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Så du er uforanderlig? Jaja, da har jeg ikke flere råd å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...