AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Tenker å kjøpe med meg et par mascaraer fra tax free'n, tips? Lengde og separasjon er det viktigste. I tillegg trenger jeg en ny vippetang, hvor finner jeg en god? Anonymous poster hash: d2464...5e8
Barcelone Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Synes dette med mascare er veldig subjektivt. Min favoritt er Diorshow, mens flere av venninnene mine har helt andre preferanser. Jeg liker Diorshow pga den store børsten som gir lengde og volum.
Erica❤ Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Le volume de chanel mascara Diorshow Lancome hypnose drama waterproof HR lash queen feline blakcs
Gjest BabyBlue Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Le Volume De Chanel - for volume og lengde, kan bli litt for vavavoom for enkelte, men jeg elsker volum og synes denne er den beste på markedet etter mye prøving av forskjellige merker og varianter. Børsten er av gummi, er kort og taggete, og fanger alle vipper. Le 2 De Guerlain - er en ganske fin mascara om du vil ha lengde og separasjon på en ganske clean måte. Men det som er morsomt med denne mascaraen at du kan bygge mye lengde, uten at det ser fake ut. Man får et ganske åpent og naturlig blikk, uten at det blir for naturlig. Denne er egentlig to mascara i en, du får en liten børste og en stor som du kan bruke om hverandre. Både Guerlain og Chanel er ganske dyre merker, du kan lett spare en hundrelapp om du kjøper de i F.eks USA eller på tax free. Jeg foretrekker helt klart den fra Chanel, og den er i tillegg billigere enn Guerlain, så man vinner på begge områder. Shu Uemura vippetang er forøvrig favoritten på det området, går aldri tilbake Bruker også en svart eyeliner fra Physicians Formula til å tightline øvre vippekant, føler at det alltid er prikken over i-en. Tror jeg kjøpte den i et smokey eye sett, og den er overraskende bra i forhold til prisen! Man får en illusjon av en tykkere og mørkere vippekant, som igjen gjør at mascaraen popper mer. Vet ikke om du trengte det tipset, men her er i hvert fall hva jeg går tilbake til når jeg skal sminke øynene
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Hvor kjøper man Shu emura vippetang? Anonymous poster hash: dc073...0bd
Nerine_ Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Le Volume De Chanel - for volume og lengde, kan bli litt for vavavoom for enkelte, men jeg elsker volum og synes denne er den beste på markedet etter mye prøving av forskjellige merker og varianter. Børsten er av gummi, er kort og taggete, og fanger alle vipper. Le 2 De Guerlain - er en ganske fin mascara om du vil ha lengde og separasjon på en ganske clean måte. Men det som er morsomt med denne mascaraen at du kan bygge mye lengde, uten at det ser fake ut. Man får et ganske åpent og naturlig blikk, uten at det blir for naturlig. Denne er egentlig to mascara i en, du får en liten børste og en stor som du kan bruke om hverandre. Både Guerlain og Chanel er ganske dyre merker, du kan lett spare en hundrelapp om du kjøper de i F.eks USA eller på tax free. Jeg foretrekker helt klart den fra Chanel, og den er i tillegg billigere enn Guerlain, så man vinner på begge områder. Shu Uemura vippetang er forøvrig favoritten på det området, går aldri tilbake Bruker også en svart eyeliner fra Physicians Formula til å tightline øvre vippekant, føler at det alltid er prikken over i-en. Tror jeg kjøpte den i et smokey eye sett, og den er overraskende bra i forhold til prisen! Man får en illusjon av en tykkere og mørkere vippekant, som igjen gjør at mascaraen popper mer. Vet ikke om du trengte det tipset, men her er i hvert fall hva jeg går tilbake til når jeg skal sminke øynene Hvor har du kjøpt vippetangen? Det er forresten tilbud på skin tonic ut året, 2 mascara for 450,-
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Hvor kjøper man Shu emura vippetang? Anonymous poster hash: dc073...0bd Hvor har du kjøpt vippetangen? Det er forresten tilbud på skin tonic ut året, 2 mascara for 450,- Kjøpte på ebay til like under 200-lappen, litt over når man inkluderer frakt. Kjøpte DENNE
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Hvor har du kjøpt vippetangen? Det er forresten tilbud på skin tonic ut året, 2 mascara for 450,- Mener du da fra Chanel? Om det er saken er det jo grisebillig!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Mener du da fra Chanel? Om det er saken er det jo grisebillig! Hvor kjøper du den Le Volume De Chanel billigst? Hva mener du med å tightline? Hvordan gjør man det? Har set noe om det, men er det ikke bare det samme som en strek da? Anonymous poster hash: e5c63...854
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Hvor kjøper du den Le Volume De Chanel billigst? Hva mener du med å tightline? Hvordan gjør man det? Har set noe om det, men er det ikke bare det samme som en strek da? Anonymous poster hash: e5c63...854 Hamstret på tac free, kostet 100 kroner mindre der om jeg husker rett. Å tightline er når du fyller inn mellomrommet mellom de individuelle vippene på den øverste vippekanten, kort og godt har du skapt en sort bakgrunn som lager en illusjon av tykkere og lengre vipper. Du gjør du det samme oppe som nede, det er bare mindre synlig og litt mer knotete sånn helt i begynnelsen. Gjelder bare å finne en eyeliner som ikke svir, og som holder en stund. HER er en ganske enkel oppskrift om du fremdeles er i tvil
Nerine_ Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 (endret) Mener du da fra Chanel? Om det er saken er det jo grisebillig! Ja det gjelder alle mascaraene de har Så hvis man kjøper to Chanel er det jo kjempe billig. Endret 5. november 2013 av Nerine_
Nerine_ Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Kjøpte på ebay til like under 200-lappen, litt over når man inkluderer frakt. Kjøpte DENNE Da var den bestilt, det er så altfor lett å handle på ebay
FruHudson Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Et lite tips er å bruke et lite lag vannfast mascara for deretter å bruke vippetang. Dette må da gjøres før mascaraen tørker, og du trenger ikke holde lenge. "Krøllen" holder seg da lenger. Jeg bruker vanlig mascara utenpå den vannfaste. Ja, alle har hørt at vippene kan bli ødelagte når du bruker tangen over mascara, men hittil har det gått fint jeg bruker mascara(er) fra maybelline.
zen Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Tror den beste jeg har brukt er den der Lancome defini-et eller annet. Definique? Har lyst til å begynne å bruke den igjen, men har ikke funnet den her i byen. Diorshow er også tommel opp!
elise00 Skrevet 6. november 2013 #15 Skrevet 6. november 2013 Jeg elsker estee lauder sumptous (ikke ekstreme varianten), bruker den sammen med vippetang med varme fra depend. Resultatet blir alltid bra
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #16 Skrevet 6. november 2013 Hamstret på tac free, kostet 100 kroner mindre der om jeg husker rett. Å tightline er når du fyller inn mellomrommet mellom de individuelle vippene på den øverste vippekanten, kort og godt har du skapt en sort bakgrunn som lager en illusjon av tykkere og lengre vipper. Du gjør du det samme oppe som nede, det er bare mindre synlig og litt mer knotete sånn helt i begynnelsen. Gjelder bare å finne en eyeliner som ikke svir, og som holder en stund. HER er en ganske enkel oppskrift om du fremdeles er i tvil Jeg syns det bare ser ut som om hun har lagt eyeliner på våtkanten oppe, og så over vippene? Dette skjønte jeg ikke helt. Men er veldig interessert! Anonymous poster hash: e5c63...854
Britt Banditt Skrevet 6. november 2013 #17 Skrevet 6. november 2013 Min absolutte mascarafavoritt er HR Lash Queen. Koster en del, men gir supre vipper (lange og separerte, uten klumper), og drysser ikke (og omtrent alt drysser på meg, utenom denne og sånne tubemascaraer). Diorshow drysser/sverter noe helt forferdelig! Gir fine vipper ja, men det varte ikke lenge på meg..
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2013 #18 Skrevet 6. november 2013 Min absolutte mascarafavoritt er HR Lash Queen. Koster en del, men gir supre vipper (lange og separerte, uten klumper), og drysser ikke (og omtrent alt drysser på meg, utenom denne og sånne tubemascaraer). Diorshow drysser/sverter noe helt forferdelig! Gir fine vipper ja, men det varte ikke lenge på meg.. HR Sexy Blacks er også veldig god! Og pakningen er utrolig lekker i tillegg
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2013 #19 Skrevet 6. november 2013 Jeg syns det bare ser ut som om hun har lagt eyeliner på våtkanten oppe, og så over vippene? Dette skjønte jeg ikke helt. Men er veldig interessert! Anonymous poster hash: e5c63...854 Ja, det er så enkelt I tillegg kan man ta en skrå eyelinerkost og "dytte" eyeliner inn i vippekanten, om man bare vil ha det helt presset inn i vipperoten.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2013 #20 Skrevet 6. november 2013 Da var den bestilt, det er så altfor lett å handle på ebay Skummelt lett Bare bestill, bekreft, bekreft - kjøpt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå