AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg bruker for tiden Dior, men siden jeg må påføre nytt lag hver/annenhver dag(litt ettersom), blir det dyrt. Vet dere om andre selvbruningskremer for ansikt som er billigere, men fremdeles gir et naturlig, pent resultat? Anonymous poster hash: e38f3...715
Gjest Morgun Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 St Tropez. Jeg kjøper den på Beauty Bay. Koster ca 100 kr og vare lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 St Tropez. Jeg kjøper den på Beauty Bay. Koster ca 100 kr og vare lenge. Tusen takk, da går jeg til innkjøp av denne! Vet du om selvbruningskremene deres for resten av kroppen er gode også? -TS Anonymous poster hash: e38f3...715
Gjest Morgun Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Tusen takk, da går jeg til innkjøp av denne! Vet du om selvbruningskremene deres for resten av kroppen er gode også? -TS Anonymous poster hash: e38f3...715 Nei, det vet jeg ikke, bruker bare ansiktskremen.
Line-Victoria Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes ikke at jeg får særlig med farge når jeg bruker St. Tropez. Så jeg har godt over til Biotherm Gelee Auto-Bronzante Hydrante. Den er for både ansikt og kropp. Kjempe lekker farge:) Den har også best i test hos mange blader og skjønnhetssider. Lykke til!
Gjest Morgun Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg synes ikke at jeg får særlig med farge når jeg bruker St. Tropez. Så jeg har godt over til Biotherm Gelee Auto-Bronzante Hydrante. Den er for både ansikt og kropp. Kjempe lekker farge:) Den har også best i test hos mange blader og skjønnhetssider. Lykke til! Det er riktig at det ikke er så mye farge i den, men jeg synes det er nok. Den ser veldig naturlig ut. Hvor mye koster den du bruker? Kjøper du den på nett? Kunne vært fin å bruke innimellom når jeg trenger litt mer farge.
Santflows Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 http://www.productreview.com.au/p/le-tan-fast-deep-bronze-foaming-mousse.html Denne liker jeg veldig godt. Den er dessuten billigere enn de fleste andre selvbruninger på markedet.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 http://www.productreview.com.au/p/le-tan-fast-deep-bronze-foaming-mousse.html Denne liker jeg veldig godt. Den er dessuten billigere enn de fleste andre selvbruninger på markedet. Er den til ansikt? Hvor kjøper du den? Jeg brukte tidligere Dove for ansikt men den finner jeg ikke lengre. Anonymous poster hash: caecf...ee5
Santflows Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Er den til ansikt? Hvor kjøper du den? Jeg brukte tidligere Dove for ansikt men den finner jeg ikke lengre.Anonymous poster hash: caecf...ee5 Tror da det, atleast jeg bruker den til ansiktet. Brukte faktisk Dove selv før, men denne her er mye bedre. Kjøpte min på www.coverbrands.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå