AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hvor får jeg taket i slike plakater av verk jeg liker for å ramme inn å ha på veggen? Og, er det greit eller bør man vente til man har råd til ekte vare? Anonymous poster hash: db22a...7d6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 allposters.no Anonymous poster hash: 7c2be...258
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 allposters.no Anonymous poster hash: 7c2be...258 Tusen takk! Anonymous poster hash: db22a...7d6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Det er halvgreit. Hele huset fullt av postere blir litt mye, så du bør brekke opp med noe originalkunst. Originalene kan godt være av ukjente kunstnere og dermed ikke så dyre. Men er det et bilde du liker godt, er det ingenting i veien for å ha det på veggen i form av en poster. Anonymous poster hash: 71da9...152 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Det er halvgreit. Hele huset fullt av postere blir litt mye, så du bør brekke opp med noe originalkunst. Originalene kan godt være av ukjente kunstnere og dermed ikke så dyre. Men er det et bilde du liker godt, er det ingenting i veien for å ha det på veggen i form av en poster.Anonymous poster hash: 71da9...152 Takk for godt svar. Jeg er helt enig - det må være i kombinasjon med andre ting. Men i teorien så kan vel en poster også være kjøpt på et galleri sant? Jeg har funnet to-tre stykker jeg ønsker meg. Da er det bare å finne ut hvor de skal henge :-) Anonymous poster hash: db22a...7d6
Pria Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Og de må i ramme, postere rett på veggen er ikke ikke pent.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Og de må i ramme, postere rett på veggen er ikke ikke pent. Klart! :-) TS Anonymous poster hash: db22a...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå