AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hei og hopp, jeg er på utkikk etter navnet på en stil.. Noe ala dette på kjøkken: Og bad ala dette: Med andre ord liker jeg det litt naturlig og med ulike naturlige materiaer.. Er glad i jordfarger, grått, brunt, 'hvitt' - samt materialer som ull ol. Nå er det jo egentlig hverken bad eller kjøkken jeg skal pusse opp, men jeg lurer sånn på hva denne type stil heter? Må begynne så smått med stuen :-) Anonymous poster hash: 5302e...026
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Moderne. Takk for svar Gjest! Jaa, det var jo litt sånn.. men når jeg søker på moderne interiør så blir det kanskje litt for... moderne? Litt for sånn runde møbler osv.. Eller? Uff, jeg vet ikke. Er så dårlig med slikt. Prøver å finne meg sjæl ;-P Anonymous poster hash: 5302e...026
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg mener jeg har sett den der kjøkkeninnredningen nylig. La meg google litt og komme tilbake til tråden.
Amens Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville kanskje kalt det for Moderne Skandinavisk?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville kanskje kalt det for Moderne Skandinavisk? Greit begrep sånn egentlig. Det er faktisk en stil også jeg liker.
Amens Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Greit begrep sånn egentlig. Det er faktisk en stil også jeg liker. Ja jeg synes og den er veldig vakker, den vil nok tåle tidens tann en god del mer enn en del andre trender.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Ja jeg synes og den er veldig vakker, den vil nok tåle tidens tann en god del mer enn en del andre trender. Jeg har aldri likt åpen løsning, men da min gode venninne pusset opp nu i vår og de bestemte seg for å slå ut veggen stua/kjøkkenet i samråd med interiørarkitekten og det ble en fin åpen lys løsning og ikke minst nytt ildsted, så ble jeg faktisk litt solgt på den der stil. Fordi kjøkkenelementene er mer som møbler og regne, så du får ikke furuhelvetet rett i fleisen, som i tidligere tiders åpne løsninger. At de hyret den damen tror jeg var det smarteste de fant på ihht oppusning.
Gjest åffårno Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville kanskje kalt det for Moderne Skandinavisk? Jeg ville sagt mer moderne europeisk kanskje, det er endel italienske/middelhavs "vridninger" med bl.a teglsteinen, fargekodene og murpussen - viften på kjøkkenet osv. Beigespettede fliser(og marmor hvis jeg ser riktig) er ikke typisk nordisk, ei heller benkeplata(corian?) - men treverket - det er typisk nordisk. Så en blanding Vet ikke om man finner en spesifikk stilbeskrivelser for det der egentlig. Europeisknordisk minimalisme med varme toner
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Tusen takk alle sammen! Nå har jeg flere søkeord jeg kan bruke! Setter stor pris på deres tanker og tid! :-) Anonymous poster hash: 5302e...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå