AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hei! Ifm at jeg er på utkikk etter stiltips til hjemmet så ble jeg anbefalt Printrest. Hva er dette for noe? Det samme som instagram? :-) Anonymous poster hash: 06483...acd
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Du lager deg en konto, så leter du etter bilder og "pinner dem" Altså sparer på dem Så kan du lage forskjellige boards for kategorier og sånn. Så slipper du å ha f.eks interiør og dyr sammen. Holde litt orden rett og slett
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Du lager deg en konto, så leter du etter bilder og "pinner dem" Altså sparer på dem Så kan du lage forskjellige boards for kategorier og sånn. Så slipper du å ha f.eks interiør og dyr sammen. Holde litt orden rett og slett Tusen takk Mortem :-) Kanskje skal jeg lage meg en konto :-) Anonymous poster hash: 06483...acd
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg lagde meg konto i går. Greit tidsfordriv også er det kjekt å ha forskjellige bilder tilgjengelig
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Pinterest heter det, jeg har en konto hvor jeg pinner bilder av makeup jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Det er rett og slett en slags søkemotor for bilder. Lag deg en konto og prøv deg litt frem! Søk f.eks. på "home interior" eller "livingroom inspiration" og så "pinner" du alle bildene som du liker. Så kan du etterpå se på bildene du har valgt ut, hvilken stil er det? Er det en rød tråd i de bildene? Er det noe som du liker spesielt godt? Anonymous poster hash: aa007...df7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Det er rett og slett en slags søkemotor for bilder. Lag deg en konto og prøv deg litt frem! Søk f.eks. på "home interior" eller "livingroom inspiration" og så "pinner" du alle bildene som du liker. Så kan du etterpå se på bildene du har valgt ut, hvilken stil er det? Er det en rød tråd i de bildene? Er det noe som du liker spesielt godt? Anonymous poster hash: aa007...df7 Kjempelurt! Takk for tipset :-) Anonymous poster hash: 06483...acd
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Pinterest heter det, jeg har en konto hvor jeg pinner bilder av makeup jeg liker. Gikk litt fort der ja :-) Anonymous poster hash: 06483...acd
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Gikk litt fort der ja :-) Anonymous poster hash: 06483...acd Ja ha?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Ja ha? Nei altså at jeg skrev feil - printerest istedet for pinterest TS Anonymous poster hash: 06483...acd
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Nei altså at jeg skrev feil - printerest istedet for pinterest TS Anonymous poster hash: 06483...acd Å ja, sånn ja.
Wonders Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 (endret) Glad dere pinner med egene album. Så koselig. Jeg heter Wonders der også! Jeg har veldig veldig få private bilder der, slik sett er det veldig ulikt instagram. På pinterest er det meningen å ta andres bilder å pinne dem i dine egene album. Som en digital korktavle. Så får man followers. Nå har jeg 374 stykker. Visit Norway blant andre. Lykke til. Endret 3. november 2013 av Wonders 1
sofie777 Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg pinner det jeg liker i mange kategorier og har mange "boards". Jeg synes det er viktig å ha engelske navn på boardsene fordi da kan det hende at noen følger deg, hvis du pinner flere ting de liker. Nå har de nettopp gjort en liten endring i måten man pinner ting på, og det liker jeg ikke, men du vil jo ikke merke det når du melder deg inn i dag. Endret 3. november 2013 av sofie777
cellar Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Jeg lastet ned og prøvde denne appen en liten stund.. jeg synes det er meningsløst, ga ikke meg noe whatsoever Samle på bilder kan jeg gjøre på google om det er noe interessant!
Gjest badeand1 Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Help. Har fulgt noen boards nå, og går det an å få opp bilder som er nye i de forskjellige boardsene?
sofie777 Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 Når du følger et board, vil de nye bildene alltid dukke opp på forsiden. Men det går jo i den takten til de som lager boardene, så det vil ikke alltid komme noe nytt hver dag (om du ikke følger mange selvfølgelig). Jeg tilbringer mesteparten av tiden på Popular-emnet under emneoverskriften (til venstre der det er tre streker), men der kan du finne den kategorien du er mest interessert i.
Gjest badeand1 Skrevet 5. november 2013 #17 Skrevet 5. november 2013 Hmm. Jeg ser bare de bildene jeg har pinna selv?
Wonders Skrevet 5. november 2013 #18 Skrevet 5. november 2013 (endret) Hmm. Jeg ser bare de bildene jeg har pinna selv? pc eller mobil? Dette står på min side...om jeg klikker på mitt profilbilde på mobil... Tavler Pins Liker Om Enig? Endret 5. november 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #19 Skrevet 5. november 2013 Skjønner ikke helt hva jeg skal med pinterest. Jeg lagrer bare sånne bilder på pcen Anonymous poster hash: d1b4c...9ef
Wonders Skrevet 5. november 2013 #20 Skrevet 5. november 2013 (endret) Skjønner ikke helt hva jeg skal med pinterest. Jeg lagrer bare sånne bilder på pcen Anonymous poster hash: d1b4c...9ef Klikker du deg videre på bilder så ser du oppskrifter osv Håndarbeid/mat/drikke... Ikke bare bilder. Det er også videoer. Jeg bruker mye i forbindelse med kortlaging også, så printer jeg ut maler osv. Og for å få tips til oppdekking av bord eller smarte tips. Til humor også...Hvordan underholde barn og masse masse mer. Her er mitt smarte tips album. Ting jeg ikke viste kunne gjøres så enkelt. http://www.pinterest.com/lakrisheks/smart-idea/ kult til søndagsfrokosten Endret 5. november 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå