Gå til innhold

Antrekk til lørdag - som gjest! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal i "bryllup" på lørdag. Det vil si at de som skal gifte seg skal til byfogden selv, og etterpå er 10 stk. invitert i en hotellsuite for et stykke kake og en skål før de reiser på bryllupsreise. Samlingen skal være totalt på 1.1/2 time. Denne litt spesielle settingen gjør at jeg egentlig er veldig usikker på hva en kler på seg som "riktig " antrekk da??

Håper på mange gode forslag, for jeg vil helst ikke stille hverken overdressed eller underdressed, så..........HJELP!!!!!!!

Hei og hopp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at dette kan være vanskelig ja.

Jeg hadde nok tatt på meg en drakt. Enten skjørt el. bukse m/ jakke til. En pen bluse m/ smykke i halsen eller noe slikt.

Et skjørt m/ en pen overdel, kan jo også være tingen. MÅ jo ikke ha jakke til heller.

Skrevet

Drakt var det første jeg tenkte på også!!

Skrevet

Jeg ville kledd meg i kjole allikevel. Det er litt hyggelig for de som gifter seg, for det gjør bryllupet mer "høytidsstemt". Selv om det bare varer i 1 1/2 time.

Skrevet

enig med hallingbrud.. Hvis hun som skal gifte seg skal gifte seg i kjole så er dere jo flere. Jeg ville satt pris på om gjestene pyntet seg. :)

Skrevet

Tror jeg hadde valgt en pen, kort kjole. Enten med jakke eller en stola til. Synes godt man kan være litt fin - det er jo bryllup.

Skrevet

Føler meg fin i drakt jeg altså :ler:

Skrevet

Jeg går ofte i skjørt til hverdags, så det synes jeg ikke blir for pyntet uansett. Jeg ville kanskje holdt meg unna de helt lange coctail-kjolene. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...