vårbruden Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Heisann! Skal i "bryllup" på lørdag. Det vil si at de som skal gifte seg skal til byfogden selv, og etterpå er 10 stk. invitert i en hotellsuite for et stykke kake og en skål før de reiser på bryllupsreise. Samlingen skal være totalt på 1.1/2 time. Denne litt spesielle settingen gjør at jeg egentlig er veldig usikker på hva en kler på seg som "riktig " antrekk da?? Håper på mange gode forslag, for jeg vil helst ikke stille hverken overdressed eller underdressed, så..........HJELP!!!!!!! Hei og hopp!
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Skjønner at dette kan være vanskelig ja. Jeg hadde nok tatt på meg en drakt. Enten skjørt el. bukse m/ jakke til. En pen bluse m/ smykke i halsen eller noe slikt. Et skjørt m/ en pen overdel, kan jo også være tingen. MÅ jo ikke ha jakke til heller.
hallingbrud Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Jeg ville kledd meg i kjole allikevel. Det er litt hyggelig for de som gifter seg, for det gjør bryllupet mer "høytidsstemt". Selv om det bare varer i 1 1/2 time.
Glossy Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 enig med hallingbrud.. Hvis hun som skal gifte seg skal gifte seg i kjole så er dere jo flere. Jeg ville satt pris på om gjestene pyntet seg.
frosken Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Tror jeg hadde valgt en pen, kort kjole. Enten med jakke eller en stola til. Synes godt man kan være litt fin - det er jo bryllup.
Spirito Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Jeg går ofte i skjørt til hverdags, så det synes jeg ikke blir for pyntet uansett. Jeg ville kanskje holdt meg unna de helt lange coctail-kjolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå