sugarpie Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Noen som har erfaring med Luminous Silk evt long lasting foundationen? Hvilken farge brukte du? Har planer om å kjøpe selv
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Luminous silk, ja. Den satt VELDIG dårlig og huden ble fet av den, selv om jeg egentlig har tørr hud. Anbefales ikke. Husker ikke hvilken farge. Anonymous poster hash: 7b91a...021
sugarpie Skrevet 5. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2013 Takk for svar! Nei så dumt den har jo fått så god omtale..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg har ikke Luminous Silk, men Lasting Silk. Den er jeg kjempefornøyd med, jeg er har forholdsvis normal hud. Kanskje litt kombinasjonshud. Det står 4 på den, regner med det er fargekoden. Og jeg har ganske lys hud med rosa undertone. Spør om prøver på begge, så unngår du kanskje bomkjøp Anonymous poster hash: 52aad...cff
zen Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Camille Grammer bruker den, og huden hennes er strålende flott. Skulle gjerne ha brukt den selv, men den funker ikke på huden min. Må dessverre holde meg til La Prarie til typ 1400 kr
sugarpie Skrevet 6. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2013 Takk for tilbakemeldinger Hva er egentlig forskjellen på disse to typene, Luminous og Lasting Silk? Det er ikke så enkelt å få tak i vareprøver på nett, og ingen forhandlere i nærheten av meg som jeg kjenner til. Jeg er medium/noe lys med nøytral undertone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå