AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Det er nesten så jeg lengter etter gutten/mannen jeg drømte om i natt. Han hadde blondt, kort hår. Ligna litt på en gammel flørt, men bare at han var mye kjekkere. Vi oppførte oss som kjærester. Jeg satt på fanget hans og vi koste og kysset. Vi var tydeligvis på familieselskap med min familie. Kusina mi satt der, en jeg ikke liker så godt. Det virket som hun kjente han, så jeg spurte om det. "Kjenner dere hverandre? Oj, har dere gjort det med hverandre?" husker jeg at jeg spurte, da det virket som de kjente hverandre før jeg møtte han. Men ingen av de sa ja til at de hadde hatt sex før, men de kjente hverandre fra før. Det virket som det var litt dårlig stemning mellom de to. Men jeg husker at jeg er kjempelykkelig og han virker kjempeforelsket i meg også. Han behandler meg som en prinsesse. Husker åssen vi kysset og åssen jeg kjente lukten hans når jeg kysset han på halsen osv. Det var så... ekte! Og nå sitter jeg her, enda mer kjærlighetssyk enn noengang! Og denne mannen... åh, han finnes jo ikke! Kan legge til at jeg er ganske nysingel (ca tre mnd siden) og har to stk jeg flørter med. En av dem er jeg ganske betatt av, men han ligner IKKE på mannen i drømmen. LANGT i fra. Han jeg er betatt av er høy, mørk, ikke så romantisk, litt hard to get osv. Uansett, jeg savner veldig å ha kjæreste ja. Savner nærheten så intenst. Han andre flørten er blond, romantisk osv. Ligner litt på han i drømmen. Jeg har kjempelyst til å møte han, fordi jeg vet det kan bli noe fint der. Men jeg lar vær da jeg heller har lyst på han andre, men der er det litt vanskeligere å definere om det kan bli noe eller ei. Men vi skal møtes igjen snart og jeg gleder meg. Men kan noen fortelle meg hva denne drømmen kan bety? Anonymous poster hash: 3a00f...dc1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Drømmer betyr ingenting, det er en prosessering av minner og en opprydding i lagringskapasisteten. Anonymous poster hash: 83f2c...2d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Åjoda, drømmer betyr noe! Anonymous poster hash: 3a00f...dc1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Nei. Anonymous poster hash: 83f2c...2d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jo. Anonymous poster hash: 3a00f...dc1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Drømmetyding er svada på lik linje med astrologi. Anonymous poster hash: 83f2c...2d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Drømmer er harddiskopprydding. Klart drømmer betyr noe, det kommer jo fra din egen hjerne. Anonymous poster hash: 24f79...2be 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Drømmer er harddiskopprydding. Klart drømmer betyr noe, det kommer jo fra din egen hjerne. Anonymous poster hash: 24f79...2be Betyr ikke annet enn at du har opplevd noe som hjernen rydder unna. Å tyde drømmer er bare tull på lik linje med å spå i kaffegrut osv. Anonymous poster hash: 83f2c...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå