Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min og jeg var sammen i ca. 2 år. Vi hadde våre opp- og nedturer. Og jeg hadde lyst til å avslutte forholdet, men torde ikke. Jeg var på ferie og traff en jeg var sammen med for lenge siden. Jeg var utro. Jeg angret veldig etterpå og måtte fortelle han om det. Han blei veldig sint og lei seg, og det ble slutt. Jeg angrer fremdeles veldig, men jeg har ikke noen følelser for han lengre. Men tenker fremdeles mye på at jeg kunne være så slem som gjorde det. Jeg vet at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen.

Nå har jeg truffet en ny fyr, som jeg liker veldig godt. Han er verdens snilleste og vi har lange samtaler om alt mulig. Og han vet nesten alt om meg, men tør ikke fortelle han at jeg har vært utro en gang, selvom jeg på en måte har lyst. Det er jo noe jeg går å tenker en del på.

Burde jeg fortelle han om det?

Er det teit av meg å ville fortelle han om det i det hele tatt?

Er redd han skal få vite det av noen andre.

Anonymous poster hash: 39afd...c5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere snakker om ALT og du sitter å kjenner på dette hele tiden, ville jeg fortalt det. Det var jo ikke mot han du var utro. Om risikoen er at han får vite det av andre, er det greit at DU sier det tenker jeg.

Anonymous poster hash: b5bdc...740
Skrevet (endret)

Jeg har også dessverre vært utro med en tidligere kjæreste. Jeg fortalte dette til min nåverende samboer, og han har faktisk problemer med å stole på meg. Har aldri gitt tegn til å være utro igjen, og angrer på det jeg har gjort. Men samboeren min er usikker siden jeg allerede har gjort det en gang. Det har ført til krangler og usikkerhet. Jeg hadde faktisk ikke fortalt det, angrer på at jeg fortalte det i første omgang.

Endret av frksølekopp
Skrevet

Dessverre...

Skrevet

Espen min fortalte meg at han var utro med en jente som han hadde et fint forhold med.. Videre fortalte han at han følte seg sååå dårlig etterpå, og at han aldri, ALDRI ville vært utro igjen.. I underkant av 4 år etter at han fortalte dette fersket jeg han i å være utro.. Så jeg ville nok ikke involvert meg med en sån kuk igjen...

Men, forklarer du omstendighetene rundt ,og virkelig vet at du ikke under noen omstendigheter gjør det igjen, så kan du jo fortelle han det ..

Forøvrig så vil jeg ikke si du gjør noe galt i å ikke si det.. Han har jo ingen ting med hva som foregikk mellom deg og eksen..

Anonymous poster hash: b816c...a54

Skrevet

Nei, jeg ville ikke sagt noe om det. Det kan fort ødelegge forholdet. Det man ikke vet har man ikke vondt av!

Anonymous poster hash: a40d5...e05
Skrevet

Espen min fortalte meg at han var utro med en jente som han hadde et fint forhold med.. Videre fortalte han at han følte seg sååå dårlig etterpå, og at han aldri, ALDRI ville vært utro igjen.. I underkant av 4 år etter at han fortalte dette fersket jeg han i å være utro.. Så jeg ville nok ikke involvert meg med en sån kuk igjen...

Men, forklarer du omstendighetene rundt ,og virkelig vet at du ikke under noen omstendigheter gjør det igjen, så kan du jo fortelle han det ..

Forøvrig så vil jeg ikke si du gjør noe galt i å ikke si det.. Han har jo ingen ting med hva som foregikk mellom deg og eksen..

Skulle stå eksen .... Ikke Espen..autokorektur .. Arrg .. Eksen het ikke Espen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...