AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg trenger en sort veske, ettersom jeg har solgt den jeg hadde. Det skal ikke være en skoleveske, men fint om den rommer litt. Jeg er ganske lav (157) og liten, så jeg vil ha en veske som passer til kroppen min. Helst ikke dyrere enn 11-12 000. Anonymous poster hash: f34da...0bc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Eh.. Hva med å oppsøke veskebutikkene i byen din og finne ut av det selv? "Folkens, jeg trenger et nytt pålegg til brødskiva! - Help me :P" Anonymous poster hash: 3f627...145
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Hvilken stil liker du da? Jeg vil ha en klassisk veske, som kan brukes i lang tid framover. Har en ganske preppy stil. Eh.. Hva med å oppsøke veskebutikkene i byen din og finne ut av det selv? "Folkens, jeg trenger et nytt pålegg til brødskiva! - Help me :P" Anonymous poster hash: 3f627...145 Det finnes ingen butikker i min by som selger designervesker, og dessuten er det fint å få tips fra flere, så jeg kan sjekke ut modellene osv. Hvis du har et problem med det, så kan du holde deg unna! Anonymous poster hash: f34da...0bc
Erica❤ Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Mulberry over sized alexa eller Mullberry bayswater Har begge selv og er kjempe fornøyd:)
Gjest Tigress Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Mulberry over sized alexa eller Mullberry bayswater Har begge selv og er kjempe fornøyd:) Dei blir som ein koffert til ei så lita dame, trur eg. Men den Alexaen finst i ei lita utgåve, den kunne vere fin. Elles ville eg teke ein titt på Longchamp sin Kate Moss-kolleksjon, der er det ein del som ikkje er så svært.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Jeg vil ha en klassisk veske, som kan brukes i lang tid framover. Har en ganske preppy stil. Det finnes ingen butikker i min by som selger designervesker, og dessuten er det fint å få tips fra flere, så jeg kan sjekke ut modellene osv. Hvis du har et problem med det, så kan du holde deg unna! Anonymous poster hash: f34da...0bc Mulberry har gode vesker. Har en selv som jeg bruker masse. Anonymous poster hash: 9e43a...634
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Dei blir som ein koffert til ei så lita dame, trur eg. Men den Alexaen finst i ei lita utgåve, den kunne vere fin. Elles ville eg teke ein titt på Longchamp sin Kate Moss-kolleksjon, der er det ein del som ikkje er så svært. Ikke Mulberry Bayswater. De er ikke store, heller midt på treet. Jeg har en sånn og jeg er 156 cm over bakken. Den passer fint til min høyde Anonymous poster hash: 9e43a...634
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Ikke Mulberry Bayswater. De er ikke store, heller midt på treet. Jeg har en sånn og jeg er 156 cm over bakken. Den passer fint til min høyde Anonymous poster hash: 9e43a...634 Då må vi nok berre vere usamde i kva som passar, eg synest Mulberry Bayswater er kjempesvær og eg er større enn deg...
Irim Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Alltid Mulberry, hva med noe annet? Balenciaga City f.eks? http://essentialsquare.no/produkt/designere/balenciaga/balenciaga-giant-city-svart Siden er norsk, og til alle dere skeptikere: ja, alt er ekte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå