Barbie Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Hva skjer med brudekjolene deres etter bryllupet? Skal den selges,eller beholdes den som et kjært minne? Jeg gifter meg i august,og vet ikke om jeg har hjerte til å kvitte meg med den etterpå! Hva gjør dere andre? Ismen
Mrs. B Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Vet ikke enda.. skal snart levere den til rensing.. vet ikke hva jeg gjør etterpå.. tror jeg kommer til å beholde den jeg! 12
Rose Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Jeg skal selge den så sant jeg får til det. Ellers er det jo mulig å farge den, sy den og vips har du en flott ballkjole. Eller sy den om til en dåpskjole når den tid kommer...
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Jeg skal beholde min, som et godt minne om dagen som var....... Dessuten så vet jeg at jeg ikke har hjerte til å selge den.
jbkaarud Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med min kjole ennå. Først tenkte jeg at jeg skulle selge den, men nå etter at vi er gift, så føler jeg det litt annerledes.
Nikki Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 Jeg tenkte først på å selge den, men så har jeg vel ombestemt meg... Tror nok jeg kommer til å beholde den og la den gå i arv. Jeg får kanskje en datter en gang i fremtiden som kanskje vil arve den. Det skal visstnok bety lykke å gifte seg i en arvet brudekjole.
Gjest *Perser* Skrevet 15. juni 2002 #7 Skrevet 15. juni 2002 jeg skal se om jeg får farget den og klippet litt av slepet så skal jeg bruke den, nei jeg har heller ikke hjerte nok til å selge kjolen min
Litla Skrevet 15. juni 2002 #8 Skrevet 15. juni 2002 Jeg er så heldig at jeg har en farmor som har sydd brudekjolen min, så jeg kan bare ikke eller vil ikke gi slipp på den for alt i verden! Tror ikke jeg kommer til å sy den om eller farge den heller. Nei, jeg vil bare ha den. Samle på den, vel....
Fru.com Skrevet 16. juni 2002 #9 Skrevet 16. juni 2002 Min henger fortsatt i skapet, der har den hengt i seks år. Før jeg flyttet til USA tittet jeg på den ihvertfall en gang i uken, men nå henger den i Norge. :cry:
August Skrevet 16. juni 2002 #10 Skrevet 16. juni 2002 Jeg er usikker. Har vel egentlig tenkt at jeg skal selge den. Har hørt at det er vanskelig å selge kjoler, så jeg tror vel egentlig innerst inne at jeg ikke får solgt den. Og er ikke lei meg for det.
Anki1971 Skrevet 16. juni 2002 #11 Skrevet 16. juni 2002 Jeg vet ikke helt. Hadde i utgangspunktet tenkt til å prøve å selge den, men nå er jeg usikker, for jeg har veldig lyst til å beholde den også. Men vi får nå se
'Lilly' Skrevet 16. juni 2002 #12 Skrevet 16. juni 2002 Jeg skal beholde min. I og med at jeg har tegnet den selv, synes jeg det er best og beholde den. Et hyggelig minne fra en STOR dag.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #13 Skrevet 16. juni 2002 Jeg skal selge kjolen min, så fremt jeg får solgt den da. Ser ingen grunn til at jeg skal ha den hengende etter bryllupet, så spesiell og kjær er den ikke for meg. Regner med at jeg kommer til å ha mange gode minner fra dagen uansett
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #14 Skrevet 17. juni 2002 Jeg synes det er tåpelig å la en kjole til så mange tusen bare henge i skapet.. den er sikkert umoderne når mine barn skal gifte seg uansett. Jeg skal prøve å selge den, den blir jo ikke brukt senere uansett! Man kan da ikke ha på seg brudekjolen sin i andre selskap senere?? Hadde jeg sett det, ville jeg nok trekt litt på smilebåndet av den personen... Nei det blir for latterlig. Hallo, det er da bare en kjole??
vinterbrud 010203 Skrevet 17. juni 2002 #15 Skrevet 17. juni 2002 Jeg skal kjøpe kjolen i England, da forloveren min bor der. Men jeg er helt sikker på å selge den etter bryllupet. Jeg er enig i at det ikke er noe poeng å la en dyr kjole henge i skapet. Stilen forandrer seg, så er skal noe til for at de neste hgenerasjoner vil ha kjolen....
mari Skrevet 17. juni 2002 #16 Skrevet 17. juni 2002 jeg har kjøpt to delt kjole. Topp og skjørt (med litt klipping og sying) kan fint brukes senere. Svigermor sa til meg at jeg måtte kjøpe noe jeg kunne bruke senere, hun syns det var for ille å kjøpe en så dyr kjole å så kunne bruke den bare en gang.Hadde virkelig ikke tenkt å høre på henne, men jeg fant drømme kjolen min, så da var det jo flaks at jeg kunne bruke den flere ganger, OG gjøre svigermor fornøyd
Ayla Skrevet 17. juni 2002 #17 Skrevet 17. juni 2002 Kommer mest sannsynlig til å selge den. I hvertfall prøve. Den er to sesonger gammel når jeg har brukt den. Så moten kan jo allerede ha endret seg mye..... :-? Jeg er enig med de av dere som synes det er for ille å la en så dyr kjole bli hengende i skapet. På samme tid. Det var jo morsomt når kommende svigemor fant frem hennes kjole fra 25 år tilbake.... Men man har jo bilder og andre minner fra kvelden, så det blir nok til at vi selger den :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå