AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg har kjent en mann nå i 1 måned. Vi er kollegaer. Vi kom begge ut fra et forhold for omtrent 6 måneder siden. Per sier at han ikke er klar til å binde seg helt enda. Jeg er rimelig betatt. Når vi er med hverandre så gjør vi kjæresteting. Vi kysser, lager middag, går på kino, slapper av i sofaen og sist gang hadde vi sex. Per sa at han likte meg og jeg sa at dette var gjensidig. Saken er at han ikke er så flink på å sende sms eller chatte me meg. Jeg innser kanskje at han ikke er typen til å gjøre dette på det nivået jeg skulle ønske. Vi jobber ikke sammen hver dag. Jeg er rimelig betatt og det begynner å gå over på forelskelse.. Han har sagt at jeg ikke skal bekymre meg, fordi jeg må vite at han liker meg. Dette beroliger meg, men jeg overanalyserer ting fordiom og tenker: hva hvis han plutselig ikke liker meg lenger?!Anonymous poster hash: 41d64...764
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Han vil bare ha sex. Anonymous poster hash: 570fd...0b7 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Per sier at han ikke er klar til å binde seg helt enda.Anonymous poster hash: 41d64...764 Her har du svaret. Mennesker som ikke vil binde seg, viser seg ofte å være svært så bindingsvillige i det øyeblikket de treffer rett person. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Her har du svaret. Mennesker som ikke vil binde seg, viser seg ofte å være svært så bindingsvillige i det øyeblikket de treffer rett person. Og det vil si? Jeg tror at han er litt redd for at ting skal gå litt for fort.. Vi dater i omtrent en måned før vi hadde sex og han sa at han ikke skulle svikte meg, fordi han liker meg godt.Anonymous poster hash: 41d64...764
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Og det vil si? Jeg tror at han er litt redd for at ting skal gå litt for fort.. Vi dater i omtrent en måned før vi hadde sex og han sa at han ikke skulle svikte meg, fordi han liker meg godt.Anonymous poster hash: 41d64...764 Han liker deg, men ikke godt nok til å ville kalle deg kjæresten sin. Dersom han hadde vært nok interessert i deg, ville han ha jobbet mer for å beholde deg. Tenk nå. Du er betatt, på grensen til forelsket. Vil du at det skal gå fort eller sakte før du har status som kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Han liker deg, men ikke godt nok til å ville kalle deg kjæresten sin. Dersom han hadde vært nok interessert i deg, ville han ha jobbet mer for å beholde deg. Tenk nå. Du er betatt, på grensen til forelsket. Vil du at det skal gå fort eller sakte før du har status som kjæreste? Jeg vil jo ikke at ting skal gå for fort. Vi trenger jo mer tid på å bli skikkelig skikkelig kjent, det gjør vi. Kanskje derfor han sier det også, for at jeg ikke skal ha noen forventninger too soon?Anonymous poster hash: 41d64...764 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Jeg vil jo ikke at ting skal gå for fort. Vi trenger jo mer tid på å bli skikkelig skikkelig kjent, det gjør vi. Kanskje derfor han sier det også, for at jeg ikke skal ha noen forventninger too soon?Anonymous poster hash: 41d64...764 Hva gjør at du trenger mer tid? Du er jo allerede betatt? Han sier selv at han ikke vil binde seg. Det er jo ganske enkelt å forholde seg til, synes jeg. Nå er det opp til deg å finne ut om du vil risikere å få litt vondt i hjertet en stund fram i tid, dersom han plutselig skulle treffe på noen han vil binde seg med, eller om du har lyst på noen som er mer bestemt på at det er deg han vil ha. Jeg er rimelig kynisk når det gjelder "ikke klar for å binde meg", nettopp fordi jeg ser den helt klare betydningen av utsagnet. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Det er jo egentlig bare å spørre ham. Om han tenker at han kommer til å være klar for å binde seg til deg? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Det er jo egentlig bare å spørre ham. Om han tenker at han kommer til å være klar for å binde seg til deg? Tror jeg må det. Han viser at han liker meg utrolig godt. Måten han holder rundt meg på og ser på meg på. Det er virkelig noe der. Men er det for tidlig å spørre etter å kun ha kjent hverandre en måned? Vil ikke skremme han bortAnonymous poster hash: 41d64...764
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Tror jeg må det. Han viser at han liker meg utrolig godt. Måten han holder rundt meg på og ser på meg på. Det er virkelig noe der. Men er det for tidlig å spørre etter å kun ha kjent hverandre en måned? Vil ikke skremme han bortAnonymous poster hash: 41d64...764 Du har jo allerede spurt ham og han sier han ikke er klar for å binde seg. De mennene jeg kjenner, ville ha blitt helt matte av å måtte svare om igjen på samme spørsmålet. For din egen del, kan du jo fortelle ham hva du tenker og be om et svar på om hvorvidt han ser noen framtid for dere to.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Du har jo allerede spurt ham og han sier han ikke er klar for å binde seg. De mennene jeg kjenner, ville ha blitt helt matte av å måtte svare om igjen på samme spørsmålet. For din egen del, kan du jo fortelle ham hva du tenker og be om et svar på om hvorvidt han ser noen framtid for dere to. Jeg har ikke spurt han. Var han som sa det for noen uker siden. Men jeg kommer til å spørre om han ser for seg oss to en gang...?!Anonymous poster hash: 41d64...764
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Her har du svaret. Mennesker som ikke vil binde seg, viser seg ofte å være svært så bindingsvillige i det øyeblikket de treffer rett person. Nå synes jeg dere er med på å bidra til å stresse hele situasjonen her. Legg merke til at det er 6 måneder siden de begge kom ut i fra at forhold. Jeg forstår godt om Per vil ta det litt rolig, her er det ingen grunn til å bli en rebound: Hvor lange var de forrige forholdene og hvorfor sluttet de? Om en også begynner å bli litt eldre så føler en gjerne ikke for å binde seg så raskt fordi noen har gått i den fella før og det har endt opp med å bli et kortvarig forhold Jeg synes det høres positivt ut at han sier at han liker deg og at du ikke skal bekymre deg, og at dere ventet med sex en stund. Men så klart, det er jo frustrerande når den ene er mer betatt enn den andre. Prøv å ta det litt med ro en stund og se det ann. Og så lenge han vier interesse til deg irl, ser jeg ikke problemet med at han ikke er flinke flink til å sende sms og diverse. Anonymous poster hash: fc948...48d
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Dersom han på egen, fri vilje sa at han ikke var klar for å binde seg, må du nesten bare stole på dette? Ja? Bestem deg heller for hva du vil gjøre med dette; vente i tålmodig spenning og nyte det dere har pr i dag, eller satse på at det uansett ikke kommer til å bli noe og kutte ham ut nå. Du kan vel uansett spørre ham hva han tenker. Dersom det er viktig for deg å få et svar.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Nå synes jeg dere er med på å bidra til å stresse hele situasjonen her. Legg merke til at det er 6 måneder siden de begge kom ut i fra at forhold. Jeg forstår godt om Per vil ta det litt rolig, her er det ingen grunn til å bli en rebound: Hvor lange var de forrige forholdene og hvorfor sluttet de? Om en også begynner å bli litt eldre så føler en gjerne ikke for å binde seg så raskt fordi noen har gått i den fella før og det har endt opp med å bli et kortvarig forhold Jeg synes det høres positivt ut at han sier at han liker deg og at du ikke skal bekymre deg, og at dere ventet med sex en stund. Men så klart, det er jo frustrerande når den ene er mer betatt enn den andre. Prøv å ta det litt med ro en stund og se det ann. Og så lenge han vier interesse til deg irl, ser jeg ikke problemet med at han ikke er flinke flink til å sende sms og diverse.Anonymous poster hash: fc948...48d Tusen takk for svar:) er dette jeg også tenker. Skal ikke være lett. Kan jo være han er like betatt selv, men at det ligger litt lenger inne og sende meldinger? Vi har en utrolig god kjemi! Anonymous poster hash: 41d64...764
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Fnis. Det fine med KG er at man kan spørre om noe, for deretter å velge det svaret som passer en best. Kanskje det er litt urovekkende at man spør her inne i stedet for å spørre den personen som faktisk KAN gi svaret på det en spør om? Det ER jo slik at uansett hva vi her inne svarer, så har vi ingen EGENTLIGE svar å gi deg, bare synsinger, gjerne basert på egne erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Fnis. Det fine med KG er at man kan spørre om noe, for deretter å velge det svaret som passer en best. Kanskje det er litt urovekkende at man spør her inne i stedet for å spørre den personen som faktisk KAN gi svaret på det en spør om? Det ER jo slik at uansett hva vi her inne svarer, så har vi ingen EGENTLIGE svar å gi deg, bare synsinger, gjerne basert på egne erfaringer. Ja, og det er litt skummelt da KG-ere har en tendens til å putte mennesker i kategorier, som det ikke finnes unntak her og der. Oppfører en seg slik og slik, så mener han/hun det og det. Forresten uten å egentlig ha så mye kontekst å sette det opp mot, vite noe om livssituasjon ogsåvidere. Og ganske mange kommer med uttalelser som det var en absolutt sannhet, man en kan selvfølgelig komme med antagelser bygget på gode argumenter. Men til syvende og sist er det bare råd, og men finner neppe den absolutte sannhet her inne. Anonymous poster hash: fc948...48d
Gjest Gresshoppesang Skrevet 3. november 2013 #17 Skrevet 3. november 2013 Ja, og det er litt skummelt da KG-ere har en tendens til å putte mennesker i kategorier, som det ikke finnes unntak her og der. Oppfører en seg slik og slik, så mener han/hun det og det. Forresten uten å egentlig ha så mye kontekst å sette det opp mot, vite noe om livssituasjon ogsåvidere. Og ganske mange kommer med uttalelser som det var en absolutt sannhet, man en kan selvfølgelig komme med antagelser bygget på gode argumenter. Men til syvende og sist er det bare råd, og men finner neppe den absolutte sannhet her inne. Anonymous poster hash: fc948...48d ..samt at folk mange ganger ikke leser og får med seg ord som "jeg mener", "jeg har erfart", "men", "tror", "ofte" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå