AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Dette var helt utrolig. Var i Oslo for å hente meg ny bil og jeg bor i Bergen. Så det ble en lang kjøretur og jeg har vært vekke hjemmefra i en hel dag og litt av natten. Jeg har to katter. Når jeg kommer hjem og er så glad for å gå å legge meg i min myke deilige seng så ser jeg at det ligger DRITT inni i sengen! Ikke bare litt heller! Det er gått gjennom dynen så den var ubrukelig etterpå. Jeg forstår ikke hvorfor de gjorde dette mot oss! Meg og samboeren min. Vi har vært vekke flere ganger opptil flere dager uten at de har gjort noe lignende før. Vi lurer jo på hvorfor de var så slem mot oss. Noen som kan forklare hvorfor de var sånn?Anonymous poster hash: 140f3...74a
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Dette var helt utrolig. Var i Oslo for å hente meg ny bil og jeg bor i Bergen. Så det ble en lang kjøretur og jeg har vært vekke hjemmefra i en hel dag og litt av natten. Jeg har to katter. Når jeg kommer hjem og er så glad for å gå å legge meg i min myke deilige seng så ser jeg at det ligger DRITT inni i sengen! Ikke bare litt heller! Det er gått gjennom dynen så den var ubrukelig etterpå. Jeg forstår ikke hvorfor de gjorde dette mot oss! Meg og samboeren min. Vi har vært vekke flere ganger opptil flere dager uten at de har gjort noe lignende før. Vi lurer jo på hvorfor de var så slem mot oss. Noen som kan forklare hvorfor de var sånn?Anonymous poster hash: 140f3...74a Ehm...... Jeg vet ikke helt.... hvordan jeg skal svare på dette.... 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Du tuller nå, ikke sant? Du tror vel ikke seriøst at katter gjør ting for å være slemme? Anonymous poster hash: 4b264...ec6 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal tro! Det var helt sykt. Kanskje har de savnet oss så fælt TsAnonymous poster hash: 140f3...74a
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal tro! Det var helt sykt. Kanskje har de savnet oss så fælt TsAnonymous poster hash: 140f3...74a Sikkert akkurat det, ja......................
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Men det var ikke hyggelig opplevelse for å si det slik. Jeg håper noen kommer med litt forslag på hva dette kan bety. TsAnonymous poster hash: 140f3...74a
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Men det var ikke hyggelig opplevelse for å si det slik. Jeg håper noen kommer med litt forslag på hva dette kan bety. TsAnonymous poster hash: 140f3...74a Det betyr at kattene er besatt av en superond demon, og snart kommer de til å spise dere opp mens dere sover. LØP!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Ok, jeg regner med dette er en tulletråd, for det er da ikke mulig å ha katt og tro at de kan bæsje i senga for å være slemme. Men svarer likevel: De kan være ukomfortable med å ha vært så lenge alene, de kan ha vært stresset på grunn av ytre hendelser (ukjente lyder etc), de kan ha kranglet. Jeg går ut fra at de har minst én, og aller helst to, dokasser tilgjengelig? Er det bare én kan en krangel ha ført til at den ene katten ikke fikk tilgang til dokassen. Dokassen kan ha vært for skitten, eller den ene katten kan ha følt seg syk. Skjer det igjen, må du finne ut om det er noe nytt i kattenes miljø som har endret seg og gjort dem skremt/stresset/ukomfortabel, og ta dem til veterinær for å sjekke om de kan være syke. Film dem gjerne når de er alene så du ser hvilken katt som er den uheldige, hvis det skulle skje igjen. Anonymous poster hash: 4b264...ec6 2
Alina X Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 De hadde en fuckfest som inneholdt avføring og piss,sikkert noe fetish de har. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Det betyr at i fremtiden må du ikke la dem ha tilgang på soverommet når de er alene hjemme. Hverken mer eller mindre. Noen ganger gjør dyr rare ting, og nå er senga deres et mulig toalett. Dersom de fortsetter med ukontrollert avføring på uegnede steder bør dere ta en tur til dyrlegen og sjekke helsa. Anonymous poster hash: 953a3...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Trodde det var vanlig å lukke soveromsdøra når man har dyr? Uansett, om det var så ille så kan det hende ene katten var dårlig eller syk, stresset, eller nervøs. Eventuelt en form for markering om du har to katter som ikke er venner. At de gjorde det for å være slemme, det synes jeg er litt rart noen voksne personer kan tro og påstå. Anonymous poster hash: 362ed...94c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 TS her. Ble litt mye tullesvar her. Morsomme dere er! Kjekt med litt spøk for all del. Ja, skal høre med dyrelegen dersom det gjentar seg. Var bare så overrasket. Vi savnet de sånn og var så glad for å se de så når vi går inn på soverommet så er sengen full i dritt....Anonymous poster hash: 140f3...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå