AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Møtte en gjennom felles venner for tre år siden. Han flørtet med meg, men når jeg begynte tilbake, trakk han seg hele veien. Trakk jeg meg kom han på banen igjen. Jeg sa stopp fordi jeg fikk følelser, men han ville ikke miste meg. Han var redd sa han, han ville, men turte ikke. Vi fortsatte kontakten, viste seg at han var en voksen jomfru! Han som var så kjekk osv, men kom frem at han hadde sykt dårlig selvbilde. Vi utviklet forholdet og etter sex osv trodde jeg vi var kjærester men han ble stressa og vi kutta. Han svevde rundt pene damer etterpå og overså meg, det gjorde vondt. Gikk så et par mnd og vi tok opp kontakten igjen, hver dag snakket vi i mange timer og ting utviklet seg og igjen stoppet det. Vi bestemte oss for å være gode venner. Så havner han til sengs med ei venninne av meg, det gjør sykt vondt, men han hadde ikke følelser for henne, han klarte bare ikke si nei til oppmerksomheten ( 2. Partner i alder av 25 ) jeg måtte "støtte" han i avslutningen med henne. Vi endte opp igjen og sakte men sikkert urviklet forhold. Dette varte i to år, vi hadde det supert sammen, var ilag dsøgnet rundt og han møtte min familie men jeg aldri hans. Så ble han vistnok usikker igjen (sa ingenting til meg ) han var super mot meg hele veien og til den kvelden han kyssa meg ha det og dro på byen og rota med ei han hele veien har syns er pen. Merka noen dager etterpå at noe var galt, og det kom frem, måtte dra det ut av han. Han ville ikke miste meg, men var usikker på hva han ville. Angrer ikke nevneverdig da han syns det var spennende og hadde mistet følelsene for meg. Og ikke vant med å takle oppmerksomhet når plutselig pene damer legger ann på han sier han. Han vet han gjorde ting i fil rekkefølge. Nå er vi venner, han ville det, for ville ikke miste meg. Det går bra med meg, men tror han kommer til å angre igjen. Kan en gut som er så usikker på seg selv og sitt eget selvbilde bli blendet av pene damer til tross for at jeg er veldig pen og vi hadde det veldig bra sammen på alle plan? Han kommer ikke til å havne med tilfeldige damer (hun siste var og ei venninne som han var trygg på) han gjør det samme hver dag hele livet for og miste en rutine setter han ut. Og hver minste ting vi hae gjort har han brukt veldig lang tid på, altså uten forholdet vårt, men noe så enkelt som (i mitt hode enkelt) å reise på ferie var skummelt og nytt. Anonymous poster hash: a91db...812
ABC4- Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Det kan hende at han er veldig usikker på trenger lang tilvenningstid før han tør å gjøre noe, men tro meg - han melker dette for alt det er verdt. I bunn og grunn er dette en historie om utroskap. Du var av og på med en person, han drev med andre, dere ble sammen, han var utro, det ble slutt. Jeg vet ikke hvor gammel han er, men han er uansett ekstremt umoden. De gangene han har villet ha deg tilbake, har ikke vært fordi han angrer eller absolutt må ha deg i livet sitt. Du er en trygghet. Når ting har blitt skummelt for han, så har det vært enklest å lene seg mot noe trygt. En person han vet vil godta det meste han gjør, så lenge han unnskylder det med usikkerheten. Men årsakene til hans oppførsel rettferdiggjør ikke oppførselen. Dere hadde ikke et godt forhold, siden han var utro mot deg. Når han sier at han er så usikker og blir blendet av pene damer og kan ikke si nei til oppmerksomheten pga usikkerheten, så er dette oversatt til "jeg kan ikke stå i mot fristelser, et forhold med meg vil alltid innebære en enorm risiko". Det virker som om du har skapt deg et bilde av han der han er et offer for sin usikkerhet og kan ikke stilles til ansvar for sine handlinger - virker som om du syns synd på han. Når han egentlig er en forferdelig dårlig kjæreste. Du fortjener nok en mann som er så forelsket i deg at du er den eneste som er viktig for han - selv med usikkerhet og dårlig selvbilde. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Takk, nei, det forsvarer ikke hans oppførsel. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre slikt, fult klar over og tenker slik. Jeg har gått videre og er sammen med verdens beste fyr, men nå er jeg usikker på alt og enhver ting for redd for at selv om vi har det supert, så kan han nåværende plutselig bare komme og si at det er slutt. For jeg merket ingenting før det var slutt sist gang. så forsøker på en måte og rettferdiggjøre det han gjorde den gangen. At det var hans væremåte og ikke alle sin væremåte, om du skjønner. Anonymous poster hash: a91db...812
ABC4- Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Takk, nei, det forsvarer ikke hans oppførsel. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre slikt, fult klar over og tenker slik. Jeg har gått videre og er sammen med verdens beste fyr, men nå er jeg usikker på alt og enhver ting for redd for at selv om vi har det supert, så kan han nåværende plutselig bare komme og si at det er slutt. For jeg merket ingenting før det var slutt sist gang. så forsøker på en måte og rettferdiggjøre det han gjorde den gangen. At det var hans væremåte og ikke alle sin væremåte, om du skjønner. Anonymous poster hash: a91db...812 Det er veldig fint å lese at du er i et annet forhold nå. Jeg tror at det handler om å ha tro på egne dømmekrefter. Du prøver tydeligvis å reflektere over eksens oppførsel. Når du ser tilbake nå; ser du noen som helst likheter mellom eksen og kjæresten din? Eksen din er umoden - det er der det bunner i. Han er umoden, usikker og har et stort bekreftelsesbehov. Han virker også redd sine egne følelser (fordi han umoden). Om forholdet til kjæresten din vil vare, kan ingen vite på forhånd. Men det er helt normalt at du har slike tanker og frykter - du kom tross alt fra et turbulent og dårlig forhold. Så gi deg selv lov til å kjenne på usikkerheten, men tenk også over at du faktisk reflekterer. Bare det er en god beskyttelse i seg selv. 1
Gjest navnelapp Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Din noverande er ikkje din forrige. Prøv alt du kan å ikkje projisere den forriges eigenskapar på din nye kjæreste. Klarer du ikkje å skilje mellom desse to personane, som er heilt ulike, så klarer du ikkje å ha eit forhold til nokon mann. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Ikkje ukjent at en jomfru først får smaken på det gode liv, så vil han utforske videre. Skape erfaring og nyte moroa. Anonymous poster hash: c1a31...818
Sofus78 Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 "Eksen din er umoden - det er der det bunner i. Han er umoden, usikker og har et stort bekreftelsesbehov. Han virker også redd sine egne følelser (fordi han umoden)" Ja, stemmer, bra sagt. Og ingenting jeg kan gjøre eller KUNNE gjort noe med den gangen. Jeg traff han når jeg traff han og han hadde den ( manglende erfaring ) som han hadde. Nei, de er ikke lik. Eller...de oppfører seg jo likt, naturlig nok, Eksen var veldig glad i meg og viste meg det hele veien og han nye gjør det samme. Den fella jeg ikke må gå i, er og tro at min nåværende bare sier det liksom. VET at han er ikke umoden, min nåværende har erfaring og gått sine veier før meg ( ref at noen sier at en jomfru vil utforske mer enn å bare være med den ene ). Om jeg ikke klarer det, vil jeg ikke klare det med noen menn i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå