Arwen Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Jeg bytter alltid klær jeg ikke er fornøyd med. Hvordan skal de ellers vite at det ikke falt i smak. Ikke noe styr heller, bare å stikke innom postkontoret.
NIKI Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Enig med Arwen jeg da. Om du ikke kommer til å bruke den, send den tilbake da vel. Bortkastede penger. (og bortkastet bruk av plass i skapet )
missfidget Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Har aldri lykket med Ellos. Synes kvaliteten er veldig dårlig. Har hørt andre lykket bedre med H&M Rowells eller hva det heter... Det er jo en stor skuffelse nå du glede seg over en pakke og det passer ikke. Da ma du bare sende tilbakes og prøve igjen på nytt. Synes spesielt de som er litt større bør heller kjøpe i butikken for det er mye rart der ute nå det gjelder "stor mote".
Gjest StoreSky Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Kjøper aldri plagg på postordre. Liker å prøve det, se og kjenne på stoffet, dessuten varierer størrelser så mye...
missfidget Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Veldig enig med innlegget foran min her. Unntak er vel nå jeg bestille på nett hos amerikanske merker: Victorias Secret, Gap eller Old Navy. Jeg er kjent med kvalitet og passform så jeg følet meg nokså trygg å bestille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå