Gå til innhold

Hair Extensions fra Ebay

Anbefalte innlegg

Gjest anonym97531
Skrevet (endret)

Heihei :) Finnes det noen her ute som har litt erfaring med å kjøpe hair extensions fra ebay? Noen som vet om en god selger som kan anbefales?

Endret av anonym97531
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna er ihvertfall min erfaring. Røyter og floker seg. Kun etter to hårvasker. Kjøp heller kvalitet. Det lønner seg i lengden.

Gjest anonym97531
Skrevet

Styr unna er ihvertfall min erfaring. Røyter og floker seg. Kun etter to hårvasker. Kjøp heller kvalitet. Det lønner seg i lengden.

Er mange som har sagt det, men også noen som sier dem har funnet bra hår (har sjekket litt rundt på nettet). Er egentlig bare ute etter hair extensions jeg kan bruke som for eks. på julaften, nyttårsaften og fester. Ikke til daglig bruk :)

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe clip on extensions fra denne selgeren

Jeg synes det fungerer helt greit. Man må bestille flere pakker, og jeg har ganske tykt hår så for meg har jeg pleid å betale rundt 400-500 kr.

Jeg bestilte tre pakker av denne, men jeg brukte ikke alle delene.

Første gang bestilte jeg de med bølger - de gikk ut når jeg vasket dem.

• Liker 1
Gjest anonym97531
Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe clip on extensions fra denne selgeren

Jeg synes det fungerer helt greit. Man må bestille flere pakker, og jeg har ganske tykt hår så for meg har jeg pleid å betale rundt 400-500 kr.

Jeg bestilte tre pakker av denne, men jeg brukte ikke alle delene.

Første gang bestilte jeg de med bølger - de gikk ut når jeg vasket dem.

Var håret 100 % remy hår? :)

Skrevet

Var håret 100 % remy hår? :)

Vet ikke, men jeg tror det... Gikk helt fint å rette/krølle det :)

Skrevet (endret)

Er mange som har sagt det, men også noen som sier dem har funnet bra hår (har sjekket litt rundt på nettet). Er egentlig bare ute etter hair extensions jeg kan bruke som for eks. på julaften, nyttårsaften og fester. Ikke til daglig bruk :)

Jeg kjøpte fra selgeren minihouse8888. En ganske kjent selger. Kjøpte eksakt samme håret fra en hairextension selger på finn. Så har prøvd håret to ganger de siste månedene.. Håret er mykt og fint når du får det. Men det røyter helt grusomt. Etter et par vask så begynner håret å floke seg og blir grusomt tørt. Bruker frisør produkter og oljer på håret, men det blir ikke bra igjen. Så håret er ok frem til første vask.

Endret av amadine
Gjest anonym97531
Skrevet

Vet ikke, men jeg tror det... Gikk helt fint å rette/krølle det :)

OK, takk for svar :)

Gjest anonym97531
Skrevet

Jeg kjøpte fra selgeren minihouse8888. En ganske kjent selger. Kjøpte eksakt samme håret fra en hairextension selger på finn. Så har prøvd håret to ganger de siste månedene.. Håret er mykt og fint når du får det. Men det røyter helt grusomt. Etter et par vask så begynner håret å floke seg og blir grusomt tørt. Bruker frisør produkter og oljer på håret, men det blir ikke bra igjen. Så håret er ok frem til første vask.

Har tenkt over saken nå og tror jeg skal spare penger og kjøpe her i Norge fra en ordentlig butikk :)

Skrevet

Tråden er ryddet for rent reklameinnlegg.

Irrlys, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...