AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Begynte å stusse litt her om dagen. Flytta nettopp sammen med kjæresten i leilighet, og den er litt i det minste laget, så vi har kun et skap hver(en dør med 6 kurver). Hans er MØKER full selv når masse er til vask og på tørkestativet(han er ikke moteinteressert btw). Mine hyller har en del å gå på selv når jeg pakker i alt jeg har! Og er vel en kjent sak at kvinner stort segg har mer klær enn mannen. Så, synes dere jeg har lite klær...? Anonymous poster hash: 184ae...d15
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Jeg tror de aller fleste kvinner har alt for mye klær, og veldig mye de aldri bruker. Så lenge du har nok klær til at du alltid har noe rent å ha på deg, så har du ikke FOR lite - og da spiller det ingen rolle om du har lite eller mye synes jeg. Anonymous poster hash: 850f2...df6 3
Marie90 Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Jeg har ikke spesielt mye klær, har solgt og gitt bort alt jeg ikke bruker for en stund siden og sitter igjen med det essensielle. Det er forøvrig ikke gitt at kvinner har mer enn menn. Faren min har laangt mer enn moren min. Hver gang han ser noe på salg eller en skjorte han liker, må han kjøpe - og bruker halvparten. Legger likevel ikke noe imellom for å beskylde kvinnene i huset for å være shoppegale...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Husk at klærne hans ofte vil være større enn dine også, så de tar gjerne mer plass. Anonymous poster hash: 81e61...43b 2
Gjest Nanne70 Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Er det ikke bare deilig å ikke ha så mye klær, da? Mulig jeg er sær, men jeg prøver faktisk å minske antall plagg i klesskapet mitt
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Ut i fra beskrivelsen din er det vanskelig å si om du har lite eller mye klær. Jeg tror jeg har lite i forhold til de fleste andre. Av hverdagsklær har jeg: 3 jeans 1 penbukse 1 blyantskjørt 3 hverdagskjoler vinter 4 sommerkjoler 2 gensere 2 bluser 6 topper 4 cardigans I tillegg har jeg en festdrakt, og 2 penkjoler. Har du like mye, eller mindre klær enn meg, har du lite klær. Anonymous poster hash: cf15f...80a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Husk at klærne hans ofte vil være større enn dine også, så de tar gjerne mer plass. Anonymous poster hash: 81e61...43b Er ikke så mye større siden jeg er litt større enn snittet på damer, og han litt mindre enn snittet på menn. For å ikke snakke om at han neppe har måttet sette av plass til bh'er, skjørt, strømpebukser, kjoler osv. Enten det eller så blir jeg overrasket om jeg snoker i skapet hans Ut i fra beskrivelsen din er det vanskelig å si om du har lite eller mye klær. Jeg tror jeg har lite i forhold til de fleste andre. Av hverdagsklær har jeg: 3 jeans 1 penbukse 1 blyantskjørt 3 hverdagskjoler vinter 4 sommerkjoler 2 gensere 2 bluser 6 topper 4 cardigans I tillegg har jeg en festdrakt, og 2 penkjoler. Har du like mye, eller mindre klær enn meg, har du lite klær. Anonymous poster hash: cf15f...80a Oh, sammenlignings grunnlag, I love you! Jeg har: 2 jeans, 1 joggebukse og 1 dressbukse som bare blir brukt til jobbintervju, begravelse... Har 2 kjoler, lille sorte og sommerkjole 5 tskjorter, 2 party topper og 1 treningstopp 2 gensere 3 shorts 2 skjørt 5 bh'er 3 strømpebukser Et gigantisk lass med sokker! Teller bunaden? Føler jeg liksom mangler noe basics som jeg ikke finner, som ikke passer, eller som jeg ikke liker. Synes jeg hele tiden hører om folk som har problemer med å la være å shoppe fordi de finner så mye fint, mens jeg har mitt fulle hyre med å finne noe jeg liker. Så er det å se om det passer... Bukser er særlig ille, og kjenner at det kniper på dem av og til. Har måttet hustre meg av gårde i skjørt midt på vintern en gang for mye. Anonymous poster hash: 184ae...d15
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Nei, de aller fleste har for mye klær. Her har jeg flere klær enn samboeren, men til gjengjeld har han minst dobbelt så mange sko som meg, og det vises ekstra godt siden han har så enorme føtter i forhold til meg. Det er bare fint å unngå å fylle hjem og skap med massevis av ting man ikke trenger. Anonymous poster hash: d0548...b2b
Jellybean78 Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 2 jeans og 5 t-skjorter blant enkelte her inne!? Har rundt 30 stk. jeans selv og borti 100 t-skjorter....(jada, jada...vet det ikke er normalt, men kontrasten ble bare så utrolig stor)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Jeg tør ikke skrive hva jeg har av klær merker jeg…. På tide å roe ned shoppingen.. Anonymous poster hash: b29ce...bbb 2
Gjest Hyssingen Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Jeg har 2 jeans 2 svarte tights 1 grå joggebukse 4 pysjbukser 5 gensere 6 topper 4 singleter 3 t-skjorter 3 penkjoler og 3 ytterjakker. Og en haug med truser og sokker og skjerf.
Gjest AnneShirley Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Jeg har nok klær til å fylle 6 søplesekker, i tillegg til de plaggene jeg faktisk bruker til hverdags. Har et mål om å få ryddet opp. Men å ha så få klær som deg høres for lite ut for meg. Ikke mye å mikse antrekk og variere med.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Okei, virker ikke kronisk lite da, siden flere rapporterer noe av det samme. Men av ren nysgjerrighet; dere som kan fylle flere søppelsekker med klær, finner dere klær dere liker så ofte? Jeg synes det er supervanskelig å finne klær jeg liker! Gikk en runde på et kjøpesenter og der er det ørten klesbutikker og sko butikker, og jeg fant ikke et eneste plagg:P Anonymous poster hash: 184ae...d15
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Jeg kunne aldri telt toppene mine.. Det er utrolig mange, og jeg har ikke peiling på hvor aller en gang. Anonymous poster hash: f4a1d...cb2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Og for å informere så har jeg 3 fulle klesskap med 5 hyller i hver og plass man henger opp kjoler med kleshengere + 2 kommoder med sokker, truser, bh. :-S Anonymous poster hash: f4a1d...cb2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Grunnen til at jeg har mye handler mest om at jeg er dårlig til å kaste. Har f.eks topp og bukse jeg kjøpe i 97 Mye er for lite eller for stort. Det har en eller annen "feil" som jeg planlegger å gjøre noe med osv. Ønsker å rydde opp, men er redd for å angre om jeg kaster noe.Anonymous poster hash: 9ce10...c04
Jellybean78 Skrevet 3. november 2013 #17 Skrevet 3. november 2013 synes det er supervanskelig å finne klær jeg liker! Gikk en runde på et kjøpesenter og der er det ørten klesbutikker og sko butikker, og jeg fant ikke et eneste plagg:P 2 stikkord: Ebay og Amazon....ikke no problem å bruke opp pengene sine der inne!
FrøkenBaker Skrevet 3. november 2013 #18 Skrevet 3. november 2013 Hmm, etter å ha flyttet har jeg nå 4 jeans, 2 jakker, noen tights, ei litt penere svart bukse, 3 skjorter, 2 kjoler, ca. 12 gensere, kanskje et dusin t-skjorter, singleter, topper og rundt 20 pysj-plagg. Og et uvisst antall sokker, undertøy og annet tilbehør. Og 5-6 store, tykke cardigans!
Gjest Peanut Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 2 jeans og 5 t-skjorter blant enkelte her inne!? Vet ikke hvor mange Tees eller jeans eller annet jeg har jeg. Har mistet tellingen... O_o
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Synes det var lite klær ja. Jeg rydder jevnlig i skapet men har allikevel 5 store hyller i et skap, andre halvdelen av skapet er fyllt til randen med klær på hengere samt en ganske romslig kommode med 4 små skuffer og 3 store. I kommoden er det stort sett friluftsklær og undertøy. Anonymous poster hash: 612fa...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå