AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 I hvert fall en av dem. Et sted som har fått masse anbefalinger. Bare et jævla bra sted. Nå er jeg så jævla lei hele håret mitt, at nå gir jeg snart opp. Vær så snill, hjelp. Anonymous poster hash: af6e1...a62 Anonymous poster hash: af6e1...a62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 I hvilket område passer det for deg å gå til frisøren? Ingen vits i at jeg foreslår en flink i Harstad om du bor i Sandnes Anonymous poster hash: 81dfa...2d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Er villig til å dra hvor som helst, men bor i Oslo. Anonymous poster hash: af6e1...a62
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Gevir - mange av 'kjendisene' går der, ligger å Gruneløkka. Selv liker jeg veeeeldig godt Marius hos Olimb&co i Prinsens gate. Anonymous poster hash: 83963...626
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Jeg er veldig fornøyd med Dezhin Frisør. Ligger 2 minutter fra Oslo City. Her kan du se hva andre synes om denne salongen. Anonymous poster hash: e66ff...509
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 I hvert fall en av dem. Et sted som har fått masse anbefalinger. Bare et jævla bra sted. Nå er jeg så jævla lei hele håret mitt, at nå gir jeg snart opp. Vær så snill, hjelp. JoJo & Friends er mitt tips. JoJo og Gosia spesielt har jeg god erfaring med. Har sett 4-5 kjendiser mens jeg har vært der så tror stedet er ganske populært blandt kjendisene. Anonymous poster hash: 9b15c...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå