Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pcen til kjærsten min gikk dukken for et par uker siden og mens hun sparte opp til ny har hun lånt min gamle som jeg ikke bruker lenger. Den hadde passordet mitt på facebook etc lagret i nettleseren, noe jeg ikke tenkte på eller bekymret meg noe over. Jeg har ikke noe å skjule for kjæresten min, ei bruker jeg facebook chat så veldig mye lenger. Men litt over et halvt år før jeg møtte kjæresten min "holdt jeg på" med ei jente. Jeg bruker " ", fordi vi aldri hadde sex, men når vi pratet og chattet (på facebook) pratet vi om veldig mye rart og mye av det var seksuelt ladet. Kjæresten min hadde snoket på facebooken min og funnet disse samtalene og nå er hun sur på meg av en eller annen grunn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Hun vet om jenta fra før av, men dette var jo en stund før jeg møtte kjæresten min. Skulle jeg ha slettet samtalene, er det problemet? Jeg skjønner ikke hvorfor hun er sur og hun ga meg egentlig aldri en grunn heller. Er det noe jeg ikke skjønner her? Vi har vært sammen i tre mnd nå.

Anonymous poster hash: 44ca3...88f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vell at siden dere nå er kjæresten, blir hun såret/sur av å lese slike samtaler som du har hatt med tidligere "flammer". Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år, og hadde jeg funnet en gammel samtale mellom han og ei annen, som inneholdt en del seksuell ladet materiale, hadde jeg selvfølgelig blitt litt småsur og lei meg selv. Women logic bare, ikke noe å bry seg noe særlig med. Går sikkert over, med mindre hun er av den veldig sjalu og paranoide typen.

• Liker 4
Gjest Awzm me
Skrevet

Hun har bare påført dette på seg selv. Skjønner henne godt, gjort det samme selv, bare ikke på en så tydelig og masochistisk måte da. Hun visste at hun kom til å bli sur om hun leste samtaler med en du har holdt på med før, likevel valgte hun å gjøre det.

Hun er kanskje sur fordi du snakket sånn med noen så kort tid før dere ble kjent, eller at du i det hele tatt har hatt det. Og spesielt når hun har sett hvordan dere snakket.

Du har ingenting å unnskylde, det er jo bare hennes egen feil. Hun visste vel hva hun kom til å finne egentlig.

Men skjønner henne også, hun reagerer bare irrasjonelt. Går over etterhvert, hun må bare akseptere at du har en fortid

Skrevet

Hvis dette var før dere var sammen så har hun ingenting å være sur for overhodet.

Jeg har aldri snoket i en kjærestes ting og kunne aldri finne på å konfrontere ham med det attpåtil, og blir sur for noe slikt. Hun er fullstendig irrasjonell. Hadde jeg vært deg, hadde jeg blitt forbanna for invasjon av eget privatliv.

Var det noe spesielt i samtalene som hun kan ha reagert på kanskje? Hvis en finner ut at partneren snakket til ekser på samme måte som til dem kan det være noe man blir lei seg av.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er best om du ikke sier så mye. Hun har ikke noe grunn til å være sur.

• Liker 2
Skrevet

Hvem er det som drar å leser samtalene kjæresten har hatt på facebook in the first place?:P Og så skjønner jeg ikke at folk tar det som en overraskelse at ja, det er meget stor sannsynlighet for at kjæresten din har vært med noen andre før deg. Hva så? Er like stor sannsynlighet for at man har det selv. Herregud, hysteri.

Anonymous poster hash: 74b83...6e3
  • Liker 3
Skrevet

Hun snoket og fikk sin selvpåførte "straff." Hvis hun ikke er moden nok til å skjønne at alle har en fortid så får du bare la henne være sur. Så kan du jo etterhvert snakke med henne om både snoking og hvordan dere skal forholde dere til fortid.

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er greit for deg at hun snoker, så sier jeg som de andre: det går nok over;)

Samboeren min gjorde det samme - med min tillatelse. Og han var også litt farten i noen dager. Jeg hadde sikkert fått slike irrasjonelle følelser selv, så derfor forsøker jeg å holde meg unna slikt..

Anonymous poster hash: 09c9f...f4e

• Liker 1
Skrevet

Slett samtalen og vis henne det, kanskje hun føler seg bedre da.

Anonymous poster hash: 9f5dc...a33

• Liker 1
Skrevet

DUJ har ikke gjort noe galt - og når hu sniker, må hu nesten forvente seg slikt. Du har jo trossalt hatt et liv før henne.

Er ikke noe koselig å lese slike meldinger mellom kjæresten sin og en tidligere flamme, that's it. :)

Skrevet

Min tidligere kjæreste gjorde nesten det samme. Han bladde seg nedover veggen og fant to år gamle samtaler der med en fyr. Bare vanlige ting som hei hva skjer, hva skal du, med en litt flørtene undertone, men absolutt ikke seksuelt da det lå på veggen. Dette var før chaten kom, så absolutt alle skrev til hverandre på veggen.

Helt sinnsykt å bli sur og sjalu for fortiden. Det lyser en liten varsellampe over oppførselen hennes.

Si til henne at dette var før deg, du er sammen med henne nå. Og at hun må ta seg sammen.

Anonymous poster hash: 94643...acf

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Problemet er vell at siden dere nå er kjæresten, blir hun såret/sur av å lese slike samtaler som du har hatt med tidligere "flammer". Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 2 år, og hadde jeg funnet en gammel samtale mellom han og ei annen, som inneholdt en del seksuell ladet materiale, hadde jeg selvfølgelig blitt litt småsur og lei meg selv. Women logic bare, ikke noe å bry seg noe særlig med. Går sikkert over, med mindre hun er av den veldig sjalu og paranoide typen.

Vennligst ikke kall dette kvinnfolklogikk, som om alle kvinner blir like sure og usikre som dere når de absolutt skal snoke på kjærestens fortid. Dette er et sjalusiproblem, ikke et kvinneproblem, der dere kan bruke "jeg er kvinne" som unnskyldning for å oppføre dere barnslig og bli sur på kjæresten for noe han ikke kan noe for.

Endret av Raindrops
  • Liker 10
Skrevet

Det er naturligvis ekkelt å lese seksuelt ladde samtaler mellom kjæresten sin og en annen, så jeg skjønner at det går litt inn på henne, men hun har bare seg selv å takke som valgte å lese. Skal man først snoke så kan man holde seg til å snoke på det som er aktuelt for tiden man har vært sammen. Og det står da virkelig dato på alle samtaler på facebook, så hun burde sluttet å lese idet hun kom til en dato før dere ble sammen. Alternativt bare latt være å snoke i det hele tatt...

Hun er barnslig og usikker, og du bør naturligvis ikke be om unnskyldning for noe som helst, men du kan gjerne forsøke å "be the better man" - det vil iallefall skape et bedre grunnlag for forholdet videre.

Anonymous poster hash: 93c97...617
Skrevet

Be henne skjerpe seg,dette var før dere var sammen. Snart så skal hun vel vite alt om eksene dine og om du liker dem fremdeles...

Skrevet

Kanskje sur/såret for at du har tatt vare på den samtalen. Jeg mener at en godt kan rydde litt..ta bort heftige sms og chat fra tidligere flørter. Hvorfor beholde..?

• Liker 1
Skrevet

Dette var jo før dere møttes? Alle har jo en fortid, så du har da ikke gjort noe galt.

Skrevet

Kanskje sur/såret for at du har tatt vare på den samtalen. Jeg mener at en godt kan rydde litt..ta bort heftige sms og chat fra tidligere flørter. Hvorfor beholde..?

Tatt vare på en facebookchat? :klo: De ligger da der, og med mindre man får mange meldinger fra ukjente eller folk man har deaktivert chat for, så er man sjelden inne å ser på selve samtalene sine, alt skjer i hovedvinduet på Facebook. Personlig aner jeg ikke hva som ligger der, men det er sikkert noen heftige flørtesamtaler med eksen min for 2-3 år siden der, jeg har ikke tenkt å gå gjennom dem og slette for at en kjæreste ikke skal bli sur når vedkommende helt frivillig går inn for å lese/snoke på samtaler.

Og når man vil seg så vondt som å lese kjærestens gamle samtaler, så må man faktisk tåle det man finner. Så lenge ingenting har skjedd etter at man ble sammen, så må man faktisk akseptere at kjæresten har en fortid.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke hun har grunn til å være sur på deg TS. Dessuten var det hun som snoka for å finne noe å bli sur over tydeligvis - så egentlig har du full grunn til å være sur på henne.

Anonymous poster hash: a9b79...ee3
Skrevet

Hun har sikkert endel sånne samtaler liggende på face selv fra før hun møtte deg, så ser ingen grunn til å bli sur. Men ja, kanskje det gjorde vondt. Men hun burde ikke la det ødelegge det dere har nå :)

Anonymous poster hash: bb63b...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...