Gå til innhold

Noen tips til hvordan jeg kan lage babybok?

Anbefalte innlegg

Gjest SnartMamma
Skrevet

Tenker da på en slags scrapbook, hvor man limer inn bilder og andre minner, alt fra "mitt første bilde" til slektstre etc.

Har kikket i utallige bokhandler etter tilsvarende bøker, men ikke funnet noen jeg like 100%. Har tenkt ut en del "overskrifter", der "min første...." selvsagt er gjengangeren, men er det noen som har noen tips til noen litt kreative eller morsomme overskrifter?

Takknemlig for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Se på Scrapping.no.

Der får du nokmasse tips :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Skriv ned hvor mye melk og brød koster! Og en liter bensin!

Slike ting kan være artig lesning om 15- 20 år..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte et slikt fotoalbum med blanke sider. Der klipper og limer jeg som bare det, med små kommentarer ol v siden av. Veldig greit med blank side som du ikke må sette inn hele bildet. Noen ganger er det 30% av bildet som er fint, ikke sant? Albumene mine begynte med ultralydbildene, og så bildene fra sykehuset, dåpen osv osv PLuss vanlige hverdagslige bilder selvsagt. Dette tar litt tid men det vil være en av gavene jentene kommer til å få av mormor (meg) når de skal ha barn.

Skrevet

Jeg også lager album. Syntes det blir for mye jobb m/ å lage scrapbook hele veien.

Har 1 album der jeg klipper til bilder m/ kantsaks, og skriver kommentarer.

Har en perm der jeg oppbevarer UL-bilder, fødselsattest, div. takkekort/julekort m/ bilder av Vesla. Skal også ta vare på 1 bilde fra hver fødselsdag + avisforside denne dato. Starter å sette sammen dette i en pen perm etterhvert. Nå har jeg nok med å lime inn bildene på "vanlig" måte :wink:

Skal nok fortsette på permen frem til 18-års dag eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...