Gå til innhold

Hvor kjøper jeg fine basisplagg med god kvalitet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tide å gå til innkjøp av enkle singletter, t-skjorter og gensere, men er lei av de som bli stygge i fasongen, og ikke holder seg noe fine.. Kan godt betale litt ekstra, for å få noen plagg som holder fasongen og sitter fint etter bruk:) Har noen av dere noen butikker/merker å anbefale når det kommer til basisplagg, som dere er fornøyde med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har kjøpt på Gina Tricot og Nelly.com har holdt seg fint.

Skrevet

Jeg har et par hvite/grå basic tskjorter fra InWear, de syns jeg holder seg fint i formen. Ellers så syns jeg faktisk Vero Moda (eller er det Only?) sine sine singletter er veldig bra mtp prisen :)

Skrevet

De jeg har kjøpt på Gina Tricot og Nelly.com har holdt seg fint.

Hvilke merke handler du fra på Nelly?:)

Jeg har et par hvite/grå basic tskjorter fra InWear, de syns jeg holder seg fint i formen. Ellers så syns jeg faktisk Vero Moda (eller er det Only?) sine sine singletter er veldig bra mtp prisen :)

Takk for tips:) Hvor de selger de InWear? Mener du selger det på VIC, om jeg ikke tar feil? Vero Moda har jeg ikke prøvd. Skal ta en titt der også :)

Skrevet

Jeg er avhengig av de lange singlettene fra Vero Moda. Synes de holder seg fint også, selv om de vaskes på 60 her i huset :)

Skrevet

M by M, NLY Trend, Modström.

Skrevet

Jeg er avhengig av de lange singlettene fra Vero Moda. Synes de holder seg fint også, selv om de vaskes på 60 her i huset :)

Da holder jeg en knapp på de. Verdt å teste, siden dere begge er fornøyd med dem :)

M by M, NLY Trend, Modström.

Takk for tips :)

Skrevet

Hvilke merke handler du fra på Nelly? :)

Takk for tips:) Hvor de selger de InWear? Mener du selger det på VIC, om jeg ikke tar feil? Vero Moda har jeg ikke prøvd. Skal ta en titt der også :)

Ja jeg tror det selges på VIC, men jeg skal ikke si det sikkert. I osloområdet selges det blant annet på Lili P på Oslo City, Nadine i Sandvika og et par steder på Byporten som jeg ikke husker hva heter. Samsøe og Second Female er jo litt i samme gata :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...