Lady Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Er på tide å gå til innkjøp av enkle singletter, t-skjorter og gensere, men er lei av de som bli stygge i fasongen, og ikke holder seg noe fine.. Kan godt betale litt ekstra, for å få noen plagg som holder fasongen og sitter fint etter bruk:) Har noen av dere noen butikker/merker å anbefale når det kommer til basisplagg, som dere er fornøyde med?
Amphitrite Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 De jeg har kjøpt på Gina Tricot og Nelly.com har holdt seg fint.
skyflakes Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg har et par hvite/grå basic tskjorter fra InWear, de syns jeg holder seg fint i formen. Ellers så syns jeg faktisk Vero Moda (eller er det Only?) sine sine singletter er veldig bra mtp prisen
Lady Skrevet 2. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2013 De jeg har kjøpt på Gina Tricot og Nelly.com har holdt seg fint. Hvilke merke handler du fra på Nelly? Jeg har et par hvite/grå basic tskjorter fra InWear, de syns jeg holder seg fint i formen. Ellers så syns jeg faktisk Vero Moda (eller er det Only?) sine sine singletter er veldig bra mtp prisen Takk for tips:) Hvor de selger de InWear? Mener du selger det på VIC, om jeg ikke tar feil? Vero Moda har jeg ikke prøvd. Skal ta en titt der også
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg er avhengig av de lange singlettene fra Vero Moda. Synes de holder seg fint også, selv om de vaskes på 60 her i huset
Lady Skrevet 2. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2013 Jeg er avhengig av de lange singlettene fra Vero Moda. Synes de holder seg fint også, selv om de vaskes på 60 her i huset Da holder jeg en knapp på de. Verdt å teste, siden dere begge er fornøyd med dem M by M, NLY Trend, Modström. Takk for tips
skyflakes Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Hvilke merke handler du fra på Nelly? Takk for tips:) Hvor de selger de InWear? Mener du selger det på VIC, om jeg ikke tar feil? Vero Moda har jeg ikke prøvd. Skal ta en titt der også Ja jeg tror det selges på VIC, men jeg skal ikke si det sikkert. I osloområdet selges det blant annet på Lili P på Oslo City, Nadine i Sandvika og et par steder på Byporten som jeg ikke husker hva heter. Samsøe og Second Female er jo litt i samme gata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå