Gå til innhold

Dårlig tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som lengter etter en kjæreste... Holder egentlig litt på med en fyr, men nå som han er bortreist, og er travelt opptatt, er ikke flørten like "varm", og jeg begynner å bli stresset. Er det dumt av meg og gi min nåværende flørt tid på seg frem til jul (++) til å eventuelt vise hva han vil? Hvordan kan jeg komme i kontakt med gutter i Oslo? Har en profil på Sukker, og har snoket litt rundt, men har ikke snakket med noen eller lastet opp profilbilde. Har bodd i hovedstaden i kun tre måneder... Har jeg grunn til å stresse, eller har jeg god tid?

Anonymous poster hash: d32f4...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som lengter etter en kjæreste... Holder egentlig litt på med en fyr, men nå som han er bortreist, og er travelt opptatt, er ikke flørten like "varm", og jeg begynner å bli stresset. Er det dumt av meg og gi min nåværende flørt tid på seg frem til jul (++) til å eventuelt vise hva han vil? Hvordan kan jeg komme i kontakt med gutter i Oslo? Har en profil på Sukker, og har snoket litt rundt, men har ikke snakket med noen eller lastet opp profilbilde. Har bodd i hovedstaden i kun tre måneder... Har jeg grunn til å stresse, eller har jeg god tid?

Jeg har bodd her i 17 år, er singel jeg og! Du har ikke dårlig tid.

Skrevet

Hvorfor stresser du? Ung ennå med masse tid. Finn deg selv og vit hva du vil ha i en mann. Bli selvstendig.

Anonymous poster hash: fef37...2a7
Skrevet

Stress er drepen! Du er jo så ung! Jeg kjente litt på det samme da jeg på din alder også var nyinnflyttet i byen, men det er virkelig viktigere å fokusere på studier akkurat nå.

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre at flere har hatt det som meg. :) Så det er ikke dumt av meg å ikke være på utkikk nå, etter som jeg holder litt på med en fyr, men som er "utilgjengelig" frem til jul (eventuelt januar)? Vi hadde det så fint i sommer/tidlig høst, men så kom jobben og tok han igjen, og dermed har det blitt stillere fra han også..

Skrevet

Når du er 39 kan du begynne å snakke om at du har dårlig tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...