Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke komfortabel med å være blek, jeg har naturlig mørkebrunt hår og mørke øyne. Og føler meg så gusten og kjedelig nå som fargen min har begynt å forsvinne.

Vil heller ikke utsette huden min for alt for mye solarium heller, selv om jeg tar et par ganger i måneden.

Får veldig fort en brun farge, og er vel kanskje ikke helt bleik på vinteren heller. Er kanskje litt brunere enn folk flest er på vinteren, selv uten sol.

Men det var jo ikke dette tråden skulle handle om da, men da får dere en ide om hva slags hudtype/farger jeg har. :)

Det jeg lurer på er om noen kan anbefale meg en selvbruner? Har aldri prøvd det, har egentlig litt "skrekk" for det, selv om jeg ikke har prøvd det før. :)

Det jeg egentlig lurer på er hvor ofte skal man påføre? Vet man skal skrubbe osv før bruk. Men om man skal skrubbe før bruk, og man kanskje har litt igjen fra før, blir ikke huden veldig skjoldete når man da påfører et nytt lag?

Og hva med sminke osv? Fjerner jo sminken hver dag, og jeg dusjer jo også hver dag. Forsvinner selvbruningen da? Skjønner ikke helt opplegget.. En vanlig bodylotion eller hudkrem forsvinner jo etterhvert som man dusjer osv.. Er veldig redd for at alt skal bli flekkete og stygt.. Tror det henger igjen fra da jeg gikk på ungdomsskolen (er 21 nå) så var veldig mange jenter flekkete osv av selbruning, så har aldri turt å bruke det selv.

Håper noen av dere skjønte hva jeg mente, og kan komme med tips til en bra (bestiller helst fra nett) og har noen generelle tips! Ønsker gjerne en fin brunfarge nå i festsesongen! :)

Anonymous poster hash: b6100...f48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og et spørsmål til! Om jeg evt. skulle tatt sol når jeg har selvbruning på meg, gjør kremen det slik at jeg ikke får noe farge da?

Bare det som det er sagt, jeg ønsker ikke en mørkebrun hud, vil heller bare være litt gyllen, og IKKE oransj..

Anonymous poster hash: b6100...f48
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Synes Xen-tan sin mousse er fantastisk, veldig naturlig og aldri fått skjolder.

Er som deg; blek om vinteren og raskt brun om sommeren.

Tar bare på litt etter fuktighetskremen om kvelden og voila! Naturlig bruk om morgenen. Skal være på minimum 4 timer før du dusjerm og påføres ca 1 gang i uka for varig farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...