AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg og en vennine har veldig lyst til å reise til syden i februar/mars en gang. Tenker på noe ala Spania, Gran Canaria eller Mallorca. Egentlig bare for å sole oss og ha en jentetur, og det som er viktigest er jo temperaturen. Vil ha varme og kunne sole oss hele dagen! Er det for tidlig på året til at man kan ligge og steke seg? Kanskje vente til senere på året? Anonymous poster hash: a71af...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #2 Del Skrevet 2. november 2013 Kanariøyene Mallorca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartjente Skrevet 2. november 2013 #3 Del Skrevet 2. november 2013 Gran canaria er greit på denne tiden av året, men sist gang da jeg var i puerto rico var det endel overskyet og vind, i tillegg er ikke vannet i havet så varmt. Er uansett det beste alternativet innenfor europa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 4. november 2013 #4 Del Skrevet 4. november 2013 Ta også en kikk på Kapp Verde. Star tour har charter der. Bare litt lenger flytur en Grand canaria og jeg tror det er fint å slappe av og sole seg der. Kjøp eventuellet hotell med all inclusive og strand rett ved hotellet. Ellers ville jeg gå for Grand canaria eller Playa des americas på Tenerife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå