AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei! Skal handle gaver og vil ta med tuppa til en leketøysbutikk for å kikke på Barbier hun ønsker seg - hvilken butikk bør vi dra til? I Oslo altså :-) Anonymous poster hash: 4bfe3...2bb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Toys R us har ganske bra utvalg. Nå har det jo åpna en ny lekebutikk, Hamleys, i Oslo og. Men jeg har ikke vært der så vet ikke hvor mye Barbier de har der. Anonymous poster hash: fc024...275
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Toys R us har ganske bra utvalg. Nå har det jo åpna en ny lekebutikk, Hamleys, i Oslo og. Men jeg har ikke vært der så vet ikke hvor mye Barbier de har der.Anonymous poster hash: fc024...275 Takk for svar! Skal sjekke ut begge deler! :-) Anonymous poster hash: 4bfe3...2bb
Monsterkid Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Jeg drev mye med barbie da jeg var mindre Har 6 store kasser med masse barbieting, klær, dukker etc. på loftet nå. (: over 60 barbiedukker. Kjempestas å leke med barbie! (: Enig med disse over at Toys R Us har godt utvalg. (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå