Gå til innhold

Møtt en sånn fin fyr, men han er så teit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er problemet folkens.

Jeg har møtt den her pene mannen, som ser så perfekt ut. MEN, ja, det er et stort men her. Han er bare så inn i helvetes dum. Er det greit at jeg ber ham om å begynne å lese bøker, se nyheter på fjernsyn og lignende?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke spesielt hyggelig å innlede dating med det, så jeg ville ganske enkelt gått videre dersom jeg traff på en kvinne som ikke hadde spesielt mye mellom øra (og jeg har dessverre truffet på noen av dem opp gjennom årene.)

Anonymous poster hash: 4f202...f17
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å være sammen med en jeg følte var lite intelligent. Man må liksom være på bølgelengde der synes jeg. Men ja, du kan vel kanskje hinte om at det er lurt å prøve å få med seg hva som skjer i verden. Lenger enn det synes jeg derimot ikke du kan gå. Hva synes du om han sånn ellers da? Er det eneste positive med han at han er pen? Da spørs det om det vil holde i lengden. Men for en periode kan du jo kose deg med han ;)

Skrevet

Kan jo hende at han ber deg om det samme, hva sier du til det da? For å finne en kultivert, intelligent mann, må du vanke i litt mer intelligente miljøer og gjerne være intelligent selv... :P

Anonymous poster hash: 76332...6cb
  • Liker 1
Gjest Tottelotta
Skrevet

Haha, du av alle! E han kanskje kvittsøppelnæpskrell??

Skrevet

Du får vel teste ut hvordan saken utvikler seg da. Om han har andre positive sider ved seg, så bør jo dette stå i fokus også.

Skrevet

Er denne tråden egentlig opprettet pga. den tråden som ligger rett under? Den som heter "Møtt en jente, men hun er litt småtykk" eller noe i den duren?

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende at han ber deg om det samme, hva sier du til det da? For å finne en kultivert, intelligent mann, må du vanke i litt mer intelligente miljøer og gjerne være intelligent selv... :P

Men man trenger jo ikke være så forbasket kultivert for å være reflektert og intelligent. Noen av de mest interessante menneskene har jeg møtt i miljøer man tradisjonelt ikke forbinder med å være distingvert og kultivert. Det er ordene som kommer ut av munnen som betyr noe, hvilken evne de har til å reflektere over verden, politikk, økonomi osv.

Det er en tynn linje mellom klassisk akademisk arroganse og det å virkelig være reflektert. Jeg foretrekker kvinner som holder seg på riktig side av den linja.

Anonymous poster hash: 4f202...f17

Skrevet

pffffffffffffft, må han si noe fornuftig da? Kan du ikke ha ham på veggen når du ikke trenger ham til sex? Dette med forbehold om at utstyret er i sin skjønneste orden selvsagt, for hvis det ikke er bra så er han jo ikke noe å samle på. Med mindre han har god inntekt. Eller fin bil.

• Liker 2
Skrevet

hahaha, håper at folk skjønner ironien din ;)

• Liker 2
Skrevet

Folk! Ser dere ikke hvem TS er. :-D

Anonymous poster hash: 4d77a...3ca

Skrevet

?

Skrevet

Er denne tråden egentlig opprettet pga. den tråden som ligger rett under? Den som heter "Møtt en jente, men hun er litt småtykk" eller noe i den duren?

Jepp.

Skrevet

juba juba.........

Skrevet

Du burde spilt på inntekt, penisstørrelse, høyde eller noen av de andre tingene mange menn er så hårsåre på!

Anonymous poster hash: 2bba2...ab4
  • Liker 1
Skrevet

Du burde spilt på inntekt, penisstørrelse, høyde eller noen av de andre tingene mange menn er så hårsåre på!

Anonymous poster hash: 2bba2...ab4

Vel, han har grei penistørrelse 7. Pengbok også.

Skrevet

Hva mener du? Er det en tulleprofil..?

Anonymous poster hash: b4534...a55

Skrevet

Ja, det er problemet folkens.

Jeg har møtt den her pene mannen, som ser så perfekt ut. MEN, ja, det er et stort men her. Han er bare så inn i helvetes dum. Er det greit at jeg ber ham om å begynne å lese bøker, se nyheter på fjernsyn og lignende?

Hold på ham dersom han er en slikker ;)

Anonymous poster hash: b22ff...710

Skrevet

Hold på ham dersom han er en slikker ;)

Anonymous poster hash: b22ff...710

Du synes det ja. ;)

Skrevet

Hva mener du? Er det en tulleprofil..? Anonymous poster hash: b4534...a55

Nei,bare en pain in the ass......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...