helenaa Skrevet 5. mai 2004 #1 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi skal kjøpe gifteringer i dag (jippi!), og da lurer jeg på om det dere (som allerede har ringer) har like bred ring som mannen har? Det er jo ganske stor forskjell på hvordan en ring ser ut på en stor og en liten hånd. Og hvor brede ringer har dere/skal dere ha? Jeg ønsker meg 4 mm i hvitt gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ha 4mm platina ringer! Disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har 5,5 mm. Nesten slik som disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har 5 mm i gult gull!!! De er ikke helt "flate" hvis dere skjønner, de "bygger" litt likssom. Begge har lik størrelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har 5 mm i gult gull!!! De er ikke helt "flate" hvis dere skjønner' date=' de "bygger" litt likssom. Begge har lik størrelse!!![/quote'] Vi også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mar Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har 5 mm i gult gull!!! De er ikke helt "flate" hvis dere skjønner' date=' de "bygger" litt likssom. Begge har lik størrelse!!![/quote'] Samme her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ha meister ringer i hvitt gull. Siden min har diamant er den 6 mm, mens Brudulfs er 5 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Gjør ikke noe om dere har forskjellig bredde på ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har begge 4mm gult gull, med en glattslipt skrå kant rundt. Skal bruke dem som gifteringer også. Her er de, som nr 2 fra toppen (N0550), bare at våre da er 4 mm. Enkle og veldig pene. Måtte ha en enkel ring, da han alltid har hatt 'angst' for å gå med smykker (har aldri brukt noe før!!). Fann ut at det var enklere for meg å ha en enkel ring, enn for han å ha en ring med mønster på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. mai 2004 #10 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har 3,5 mm gullringer, like strl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 5. mai 2004 #11 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis dere skal ha helt enkle ringer i hvitt eller gult gull, så går det ann å kjøpe ringer i forskjellig bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. mai 2004 #12 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi skal ha 4mm platina ringer! Disse Vi har også kjøpt platinaringer som er helt like som disse. Vi har begge 5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 5. mai 2004 #13 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har like brede, men jeg kan jammen ikke huske hvor brede de er... Sikkert noe á la 4 mm, men det er bare et gjett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 5. mai 2004 #14 Del Skrevet 5. mai 2004 Vi har like, 5,5 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2004 #15 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg skal ha 3 mm og han skal ha 4. Vi fikk veiledning av gullsmeden. Lange fingre boer ha tykkere ring og vice versa for korte fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. mai 2004 #16 Del Skrevet 6. mai 2004 Vi har helt like ringer, noe annet ville ha blitt feil for meg. Våre ringer er 5 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2004 #17 Del Skrevet 6. mai 2004 Vi har helt like ringer' date=' noe annet ville ha blitt feil for meg. Våre ringer er 5 mm.[/quote'] Helt feil?! Sorry meg, men hva har en mm aa si? Man ser jo ikke ringene helt samtidig likevel! For meg er det viktigere at ringen passer til MIN finger enn at den er prikk lik min manns. Synes det er litt dilettanteri aa vaere saa firkantet. Vi skal heller ikke ha like ringer, jeg skal ha hvitt gull og han gult gull, men designet er det samme (helt enkle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 6. mai 2004 #18 Del Skrevet 6. mai 2004 Våre er like, og 5mm Gleder meg til å sette dem på i kirken om litt over en uke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. mai 2004 #19 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva i all verden...?? :o Det står da vitterlig for meg der....? For deg er det viktigere at den passer din finger, for meg er det viktigst at de er like. Slapp av litt `a..... Og dessuten ser man ringene helt samtidig, fex på bildene vi skal ha av hendene våre fra bryllupsdagen.... Og for meg ville det ha blitt dustete om de ikke var like, jeg ville ha tenkt klarte de ikke å bli enige om like ringer engang, åssen skal dette gå dersom jeg så brudepar med ulike ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 7. mai 2004 #20 Del Skrevet 7. mai 2004 jeg ville ha tenkt klarte de ikke å bli enige om like ringer engang, åssen skal dette gå dersom jeg så brudepar med ulike ringer. ..og jeg ville tenkt: Så flott at de tar vare på individualiteten, selv ved valg av vigselsringer ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå